Lichtshows/Muziek video's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Lichtshows/Muziek video's

Vanavond zat ik toch eens na te denken. Ik heb op mijn pc enkele filmpjes staan met lichtshows van grote artiesten en feesten etc.

Zo is Pink Floyd - Pulse uit 1994, Phil Collins, Live and Loose in Paris, en Marco Borsato, de Kuip bij mij behoorlijk favoriet, Elk op hun eigen manier.

Wat mij bij Pink Floyd opvalt, is dat ik hun show aardig vooruit in de tijd vind voor die periode.

Wat zijn jullie favo dvd's op dit gebied en waarom ?

ps, mijn excuses aan de mod als deze posting overhoopt fout blijkt te staan
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

De bekende van Marco Borsato is nog steeds mijn favoriet, erg mooi gedaan met die witte headjes en het lijkt gewoon alsof alles daar precies goed staat, weet niet hoe ik het uit moet leggen maar alles is zeg maar een geheel en geen losse onderdelen, erg mooi gedaan.
    We're ready to party, are you?

Comment

• tijn
      • Oct 2003
      • 184

Queen - Live at Wembley '86 blijft volgens mij ook een klassieker. Hadden toen al moving heads bij... over tijd vooruit gesproken.

Tijn

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

Phil Collins - Live and Loose in Paris blijft mijn favoriet. Maar Queen was voor die tijd erg goed. En Dire Straits vind ik ook erg goed maar meer voor de muziek dan de lichtshow...
        En binnenkort komt ook de DVD van Qlimax uit, ben benieuwd [8D]

grtz Niels
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• VANEENBERGEN
          • Sep 2003
          • 187

Pink Floyd Pulse concert. Ik heb um op DVD helemaal te gek. Ik heb ook de Wall live in berlin, is iets minder qua licht maar wel leuk om te zien hoe ze toen nog aan modderden met 1 draadloze mic en geen in ear.
          Joost van Eenbergen
          ELC lighting

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Vind Phill Collins supershow, vooral qua timing... Verder is er momenteel een DVD te koop met het concert van Vrienden van Amstel Live o.i.d. Met al die rode doeken aan het dak. Die lichtshow vind ik echt helemaal te gek ! Timing compositie...een prachtig geheel. Marco Borsato vond ik ook prachtig, maar er hingen TE veel spots... Vond dat met name storend tijdens het daglicht gedeelte... Met minder moet het toch echt ook mooi kunnen...
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• JeroentjE
              • Oct 2000
              • 197

Voor mij hetzelfde als Joost; Floyd's Pulse. Heb wat nummers weten te downloaden maar dat is ook niet alles.

Alleen, hoe kom je er aan op DVD? Voor zover ik weet bestaat die niet eens, maar er zijn wel plannen om ze uit te brengen.
              Maar ben dus verkeerd geinformeerd schijnbaar?

Is er misschien iets te regelen zodat ik er ook aan kan komen? Ik weet toevallig dat je in Gemert woont daar ik nogal veel voor Purple werk (BZB).

Ik hoor het wel!

Wees gegroet!
              Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
              Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
              Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

Working...