Vraag en antwoord ? - !

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Snaky
    • Sep 2002
    • 272

vragen die ik vroeger vaak kreeg is:
    vraag: kan tie niet harder?
    antwoord: staat ie al aan dan? je hoort nu aleen m'n hoofdtelefoon.

en tegenwoordig vaak de jongeren die zogenaamd al je plaaten kennen.
    en als ze dan een titel/auteur moeten noemen word het ineens stil.

of:
    jaa ik heb thuis een instalatie staan, en die kun je zo hard zetten als je wil (?????)
    en als je dan vraagt hoeveel watt beweren ze rustig "jah dat weet ik niet precies, maar het is heel veel"
    en als je dan vraagt welk merk dan?
    is het andwoord rustig: exploid
    [:D] zin in een feestjuh [:D]
    <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

Laatst bij een opening van een nederlands eetcafé hier in Fuengirola, Spanje...

Wij hadden een officiële uitnodiging voor de openening gekregen van Arwin, de eigenaar (goede vriend van ons). Enfin, wij komen aan om ca. 19:30 uur. Er is al zo'n 90 man aanwezig. Komen we de deur binnen, met een bloemstuk van bijna 75cm hoog in een pot van ca. 60cm doorsnee.

Komt er één of andere boerenlul (die wij niet kennen) aanlopen (jaartje of 55, studentenbrilletje op...) en houdt ons staande. "Kennen jullie Arwin soms?" vraagt hij ons, met een aardappel in z'n keel (bekakt dus)...

Mijn antwoord: "Nee meneer, wij komen altijd en overal aanzetten met een bloemstuk van 80 Euro !!! [)]

Hoe dom kan een vraag zijn !!! [V][xx(]
      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• shure-fan
        • Sep 2003
        • 1046

dure uitnodiging
        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

Vraag: "kan deze kabel weg?"
          Antwoord: "ja, maar dan mag je tussen die paal en deze paal niet wandelen, want daar vliegt dan de elektriciteit."

Vraag: "kan het wat stiller?"
          Antwoord: "Ga even de drummer op z'n gezicht slagen en het zal beteren."

Vraag: "weet jij waarvoor al die knopjes dienen?"
          Antwoord: "neen, maar dat hoeft ook niet. Ik gebruik die niet."

Vraag: "kan deze versterker ook opstaan aub?"
          Antwoord: "ja, maar dat is eigenlijk de spare-voeding voor de mengtafel." (technieker noemde die man zichzelf)

Vraag: "waarom klinkt de vocal zo slecht?"
          Antwoord "je mag ook aan de channel-EQ komen." (die noemde zichzelf ook technieker)

...........enz.......

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

Ik heb het een keer gehad met Cooldown Cafe in Bob's Saloon. Komt de wanna be roadmanager naar mij, zegt ie : Plak even die kabel af!(ook op zon toontje van...)
            Zeg ik : Nee...
            Hij weer : Waarom niet?!
            Ik : Heb geen tape...

Oeps...hij was uitgeluld..
            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Tiemen
              • Dec 2001
              • 944

De vorige groep heeft gedaan met spelen, de draaitafels worden (met de DJ ook al erbij staand) op podium gereden. De DJ (van rapper Xzibit) vraagt : "Is Xzibit playing next?".

Antwoord : "..." (had die mens zijn hoofd een klein beetje omhoog gedraaid dan zag hij een menigte van 50.000 man staan kijken.

Vraag : "Kunnen die FXracks van de simple minds naar FOH gereden worden?" (vanuit loading dock).

Antwoord : "Jah, ok"
              Wat blijkt : er was geen gang naar FOH. Doe maar hoor, kistjes over een weide door de menigte gaan rijden...

Comment

• lifesound
                • Apr 2003
                • 1052

citaat:
                Vraag : "Kunnen die FXracks van de simple minds naar FOH gereden worden?" (vanuit loading dock).
                Dat had ik je wel op voorhand kunnen vertellen.
                Het verbaast me al dat je geen tafel hebt moeten zeulen, maar enkel een rack...

Grotere acts hebben allemaal minstens een rack bij. Hell, zelfs ik heb een rack bij. Bij mij is het tot nu toe maar een 4HE, maar ik heb geen geld om een rackje te vullen met avalons, anders had je het bij mij ook zitten [8D]

Comment

• Tiemen
                  • Dec 2001
                  • 944

Digico D5 stond al FOH denk ik...Maar het ging er gewoon om dat een gangetje voorzien wel erg handig kan zijn

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

"Kan de muziek ook misschien iets zachter?"

"Ja.." (gewoon vrolijk doorgaan)

Als de ander blijft staan zeg je na 10 seconden: "Oh, ik dacht dat u alleen kwam informeren naar de mogelijkheden!"

Comment

• LJ Bert
                      • Apr 2003
                      • 270

Kunt u dit liedje eens opzetten?
                      Ken proberen maar de dj zit aan de andere kant van de zaal.
                      Ooh wat doet u hier dan?
                      Kijken

hehe wat een gedoe

Comment

• MatthiasB
                        • May 2003
                        • 674

hahah die ouwe bassen van jou spelen maar 300 watt (nu upgedate) haha mij stereo van philips speelt 2 x 350 pfff

aha maar ik kan op je muil slaan (dat denk ik er dan bij he )
                        NIET-ROKERS sterven ook

Comment

Working...