Hoe komen je aankopen thuis. : ) )

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Hoe komen je aankopen thuis. : ) )

Het leek mij wel leuk om hier je ervaring met de trein/tram/bus als transport middel voor je licht&geluid aankopen te delen.

Wat mij laatst overkwam was het volgende;

Ik moest een versterker ophalen in Utrecht van 40kg. Aangezien ik nog net geen 18 ben en geen vervoer had ging het pakketje maar ff met de trein ophalen )) En wat waren er toch opeens veel mensen die naast mij gingen zitten [xx(][xx(]. Ik heb dan ook meerdere keren moeten vertellen dat dit niet voor in de huis kamer was.
    Onderweg nog ff een keer met dat ellendig-zware ding op de roltrap gestaan [B)][B)] en twee trappies op en af. Ja en dan heb je de volgende dag een beetje spierpijn

Nog meer mensen die wel eens een leuk ritje hebben gemaakt [?][?][?] barst los...

MC

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)
  • MatthiasB
    • May 2003
    • 674

zoals eerder op de chat gezegd, morgen een m1400 amp een een beyma woofer op de trein

eens kijken of ik vrouwen kan versieren met een amp

ow ja 2 wind up statieven en nog meer speakers de trein op

ja je krijgt wat beziens maar ik verkies toch de auto hoor
    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Ideedeluxe
      • Sep 2002
      • 84

Ik heb een keer een versterker meegenomen de stadsbus in, was geen pretje. Lompe doos van +- 20 kg en een bomvolle stadsbus (Lijn 15 voor mensen bekend in het Groningse studentenwereldje) is geen goede combinatie, hij ging namelijk schuiven in de platvloerse bus. Maar ja, gratis reizen op OV heft ook weer zijn voordelen.

John
      When I think back on all the crap I learned in Highschool, it\'s a wonder I can think at all !!

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Ik koop meestal bij www.piens.be
        wordt dan meestal geleverd door UPS [^][^] dus ik blijf lekker thuis
        en het leukste van al is : het is goedkoper dan als ik er zelf achter ga in de winkel
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

volgens mij is een treinkaartje goeiekoper dan ups
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

Toch wel fijn...een rijbewijs en een auto..:-) of B-rijbewijs vrachtwagen tot beschikking..:-)
            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• BAJ productions
              • Jul 2003
              • 587

tja maar als je nog geen 18 bent[:I]

en ja de trein is niet zo erg.
              het stukje der voor en der naar is veel erger!

heb pas ergens een bose amp gekocht zoon oude veel te zwaar[xx(].

had hehoorlijk last me men ruggie.

doe ik nooit meer.

voor al als je denk dat je wel op de fiets naar het spoor kan[)].
              heb uiteindelijk 6 km gelopen met die kut amp.

groetjes,
              Bas

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

citaat:Geplaatst door MatthiasB

volgens mij is een treinkaartje goeiekoper dan ups
                dat klopt .
                maar door het grote vervoer voor Piens doorheen Belgie en de grote afname is de prijs gereduceerd en goedkoper dan als ik zelf naar Piens rijd [][]
                sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• DJP-BIM
                  • Jan 2004
                  • 289

heb ook zoiets dergelijks meegemaakt, 2 km zuilen met een mengpaneel van toch wel 10 kg, door de stad heen omdat we geen parkeerplaats konden vinden, volgende dag flinke spierpijn ja! maar... dat had ik er wel voor over!
                  bimshowequipment.nl

Comment

• BAJ productions
                    • Jul 2003
                    • 587

tuurlijk anders had je hem wel ergens laten staan
                    groetjes,
                    Bas

Comment

• Radar
                      Moderator
                      • Jul 2002
                      • 890

Ik laat het vervoeren meestal over aan TPG of geralteerde bedrijven.
                      Veel bedrijven laten de spullen voor 8 euro franko aan aan huis bezorgen, ook uit het buitenland.
                      Rembours kosten zijn nou ook weer niet zo hoog dat ik daar voor in een auto spring tenzij het om 2e hands spullen gaat van een particulier.
                      Ik doe niet aan bijgeloof.
                      Dat brengt ongeluk.

Comment

• _Jasper
                        • Jan 2001
                        • 330

Ik heb er ook nog wel een leuke. Op de PA-markt, ik denk een jaar of 4 geleden... Net je rijbewijs en auto van pa/ma mee. We gingen erheen zonder het doel eigenlijk iets te kopen. Uiteindelijk met oa een flightcase en 3m truss de deuren van de beurs verlaten. De flightcase paste met moeite net op de achterbank, hmmm... we waren met z'n 3en, moest dus één van ons tussen de achterbank en de voorstoelen gepropt worden. Dan nog de truss van 3meter, paste nooit in de auto en geen imperial of aanhanger... Gelukkig lag achterin de auto nog een deken en een paar spanbanden. Deken op het dak van de auto, spanbanden binnen door de auto, ging als een speer, alleen geen gezicht. En diegene die achterin de auto gepropt zat hield er nog een zere rug aan over....
                        Seeeeeeee ya
                        Jasper

Comment

• goldsound
                          • Jan 2003
                          • 429

Wij halen alles zelf met een busje op, onze importeur ligt maar 10 km van ons af
                          Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Tiemen
                            • Dec 2001
                            • 944

Een disto laserafstandsmeter gaan halen in brugge, en op de terugweg op de autostrade met dat ding zitten spelen (afstand meten tot verkeersborden die je passeert, de afstand tot je voorhanger bepalen), terwijl nog aan het bellen zijn...En dan plots een flits in je achteruitkijkspiegel zien...Dat was een kostelijke afhaling [B)]

Tiemen

Comment

• fredjuhh
                              • Sep 2002
                              • 215

ik doe alles met de fiets, mijn behringer mixer en crossover heb ik beide 13KM op de fiets [xx(] moeten meenemen. toen met die mixer was niet echt een pretje, eerst onder de ene arm en met de andere sturen, daarna andersom, omdat ze een beetje lam werden daarna had ik em op me bovenbuis gezet, en moest ik met mijn benen heel wijd gaan fietsen om hem er niet vanaf te stoten. die crossover was makkelijker, die was immers een stuk kleiner en lichter.
                              ---hier staat nix--->

Comment

Working...