Hoe komen je aankopen thuis. : ) )

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RL sound
    • Jan 2003
    • 156

    #16
    hmm, ik heb vorig jaar een dx1000 gekocht en moest deze komen ophalen in arnhem (treinstation), dus ik kom daar met mijn Fiorinootje, geen parking space.

    Dus ik rondjes rijden, en een plekje gevonden.
    Hup gauw weer terug naar het station, dx je gehaald en weer terug naar de auto.
    Nergens dat rot ding te vinden...na toch wel een uur gelopen te hebben met een dx1000 onder je arm (zonder doos) en een voeding eindelijk de auto weer terug gevonden.

    Had bijna de dx1000 weggemikt, maar door doorzettingsvermogen is het weer gelukt.
    Groeten: RL <i>sound</i>

    Comment

    • MC Party
      • Sep 2003
      • 481

      #17
      Haha RL sound je loopt nu zeker altijd rond met een gps systeem om je auto te vinden

      Of met een stuk brood like klein duimpje [8D][8D]

      MC holadieeee
      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

      Comment

      • Geert-Jan
        • Oct 2003
        • 9

        #18
        Ik moest een keer een 12 voudige TTL dimmerpack vanuit Venlo naar Stadskanaal toe slepen, met de trein. Op dit traject moet je 2 keer overstappen, gelukkig kon ik terwijl ik op de trein moest wachten de flightcase gebruiken als krukje. Zit best lekker

        Comment

        • R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

          #19
          Heb ooit eens in mijn jonge jaren (ahum, toen ik nog op een brommer rondtufte) een orgel in breda gekocht, zo'n grote, van een meter hoog, die achterop mijn puch gebonden, alleen was er in de kringloopzaak geen touw te krijgen, zodoende heb ik het ding vastgezet met 30 aan elkaar geknoopte stropdassen...topsnelheid was ong. 15 km.uur, heeft anderhalf uur geduurd om thuis te komen, heb er nog steeds spijt van dat ik geen foto's heb gemaakt

          Comment

          • MC Party
            • Sep 2003
            • 481

            #20
            Hehe dat waren cker alle stropdassen van de kringloop winkel

            Greetzzz
            MC
            Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

            Comment

            • MatthiasB
              • May 2003
              • 674

              #21
              ok de m1400 op de trein was een succes 2 vrouwen kwamen spontaan naast mij zitten

              vanaf nu kom ik niet meer buiten zonder amp onder men arm
              NIET-ROKERS sterven ook

              Comment

              • shure-fan
                • Sep 2003
                • 1046

                #22
                tsja je weet maar nooit, straks wordt je nog op straat aangesproken of je misschien een productie wilt draaien
                Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

                Comment

                • Koszmo
                  • Nov 2002
                  • 185

                  #23
                  Jongens das allemaal nog nix, ik neem morgen even 3*2m truss de bus in... (de 165 wel bekend in de omgeving dordrecht )[8D]
                  Profiel - Mailtje

                  Comment

                  • Contour
                    • Feb 2001
                    • 1018

                    #24
                    Ik had een keer het vage idee om wel even met de fiets van Delft naar Rotterdam te gaan en daar twee K&M luidsprekerstatieven te kopen. Bleek toch een beetje onhandig fietsen met die grote dingen... dus net nog het C-station weten te halen en toen dus in de trein met die statieven, later dus nog een keer terug voor mijn fiets... lekker dagje was dat.

                    Mijn laatste aankopen kwamen allemaal van Remco die ook in Delft woont dus dat is dan weer ideaal! Maar die nieuwe TM-8 monitors had ik wel weer gewoon mee in de trein (gelukkig zonder drivers want 22kg en 10 minuten lopen is wel heel zuur)

                    MVG Contour

                    Comment

                    • ljanton
                      • Sep 2003
                      • 373

                      #25
                      wel wel , ik had ooit eens 2 fourbars gan halen op de fiets (par 64) en heb ze gewoon vanachter op het bagage rek gelegd , dat was het probleem niet , tot ik over een vluchtheuvel reed , de eerste krassen en blutsen stonden erop maar dat was nog niet zo erg , toen ik met de tram een fc zonder wieltjes met daarin een 4 amps van elks zo'n 30 kg het stuk , toen heb ikm'n ma gebeld om me te komen halen , ik kon het ding niet heffen en heb het maar een paar 100 meter kunnen vooruitduwen waardoor de nieuwe fc goed was aangetast en dan maar m'n ma gebeld [xx(]

                      greet's ljanton



                      de mensen met iets eenvoudigs entertaine is de kunst

                      Comment

                      • djbirdie
                        • Oct 2002
                        • 509

                        #26
                        Dan vallen een Behringer DX1000 en Numark CDN36 in de trein nog wel mee
                        grtz, Niels

                        Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

                        Comment

                        Working...