biertje...

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BENjpt
    • May 2002
    • 381

    #31
    citaat:Geplaatst door Kevin_DM
    Dat heeft toen toch een kleine 5000 € gekost aan reparaties en uiteraard was de organisatie hervoor verantwoordelijk, aangezien zij:
    * geen security/veiligheidspersoneel hadden voorzien
    * geen hekken/afsluiting rond de PA hadden voorzien
    * vrolijk mee het varken aan het uithangen waren, en op onze vraag om hier iets aan te doen, wisten te vertellen dat "we zelf onze plan konden trekken".
    En dit wel allemaal contractueel vast stond.

    Was organisatorisch zoiets van "geld verdienen, ok, maar zelf ook maar iets moeite doen, ho maar !!"

    Duurt uiteraard wel een flink aantal maanden vooraleer je hiervan centen ziet, maar beter laat dan nooit natuurlijk.
    Wat ik me dan afvraag.. waarom ben je dan uberhaupt gaan opbouwen? Als het in het contract staat en zeker dat verhaal met die hekken, dan lijkt me dat je dit al door had voor het feest/optreden begon..[?]
    Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

    Comment

    • Kevin_DM
      • May 2003
      • 577

      #32
      citaat:Geplaatst door BENjpt

      citaat:Geplaatst door Kevin_DM
      Dat heeft toen toch een kleine 5000 € gekost aan reparaties en uiteraard was de organisatie hervoor verantwoordelijk, aangezien zij:
      * geen security/veiligheidspersoneel hadden voorzien
      * geen hekken/afsluiting rond de PA hadden voorzien
      * vrolijk mee het varken aan het uithangen waren, en op onze vraag om hier iets aan te doen, wisten te vertellen dat "we zelf onze plan konden trekken".
      En dit wel allemaal contractueel vast stond.

      Was organisatorisch zoiets van "geld verdienen, ok, maar zelf ook maar iets moeite doen, ho maar !!"

      Duurt uiteraard wel een flink aantal maanden vooraleer je hiervan centen ziet, maar beter laat dan nooit natuurlijk.
      Wat ik me dan afvraag.. waarom ben je dan uberhaupt gaan opbouwen? Als het in het contract staat en zeker dat verhaal met die hekken, dan lijkt me dat je dit al door had voor het feest/optreden begon..[?]
      Aangezien:
      - wij rechtstreeks voor boekingskantoor v/d artiest werkten
      - we d'r totaal geen idee van hadden wat voor soort feestje dit was (het was dus op een manege, en overdag leek het er allemaal zeer deftig en stijf aan toe te gaan, raar hoe mensen trouwens zo kunnen veranderen met bier in hun lijf)
      - Je uiteraard eerst je opbouw regelt, en achteraf pas gaat kijken voor hekken, security ed (je veronderstelt toch dat de organisatie zich ook aan z'n contract houd), waarbovenop het, zoals al gezegd was, meer leek op een stijlvol optreden dan op de varkensstal waar het uiteindelijk op uitdraaide. (We waren dan ook gewoon om met deze band in de hiltons en andere chiquere tenten te spelen).
      - Er tijdens de opbouw wel netjes een warme maaltijd, drank etc voor ons voorzien was.
      Wij proberen toch nog steeds zoveel mogelijk het "klant is koning" principe toe te passen, en als er dan al eens iets niet in orde is (zoals de hekken), maar het lijkt ons allemaal wel deftig, dan draaien wij uiteraard de show (in Hilton heb ik ook nog nooit gedraaid met hekken rond de PA).
      Wisten wij veel waarin we daar zouden belanden... Organisatie had dit misschien ook niet verwacht, maar hetgeen me toen wel het hardste tegen zat was de organisatie die hierop ten eerste totaal niet voorzien was (alhoewel er toch zo'n 1500 a 2000 man kwam opdagen), daar boven op dan ZELF mee het publiek begon op te hitsen toen wij d'r nood gedwongen mee stopten, en zelf mee "het varken gingen uithangen naar ons & de band toe".
      Tsja, je kan je vergissen in mensen he...
      --- watt ever you want ---

      Comment

      • BENjpt
        • May 2002
        • 381

        #33
        citaat:Geplaatst door Kevin_DM

        Tsja, je kan je vergissen in mensen he...
        En dat is 1 van de beste opmerkingen die ik hier ooit op het forum gelezen hebt... helaas maar al te waar
        Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

        Comment

        Working...