Opleiding AV-sector

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koemar
    • May 2003
    • 81

    Opleiding AV-sector

    Hallo Forum-leden,

    Ik ben een Havo 5 scholier en het wordt zo langzamerhand tijd om een opleiding te kiezen. Ik ben elk weekend op pad met mijn LJ-pc of de Fat-Frog om wat centjes te vergaren [8D].. En ja je raad het al; dit vak trekt mij gewoon wel, maar ik wil er wel een goede opleiding voor volgen. Nu heb ik de search optie van het forum grondig gebruikt en alles wat daar aan opleidingen staat, bestaat uit dag/avond opleiding van MBO niveau. Ik ben eigenlijk op zoek naar een HBO opleiding van 4 jaar waarop ik altijd kan terugvallen. Ik heb namelijk geen zin om heel mijn leven vrachtwagens in en uit te blijven laden en 12 headjes op te hangen.... (absoluut niet arrogant bedoelt!!). Ik zou graag een reactie hebben van mensen die al zo'n opleiding volgen of gevolgde hebben. Reacties over een opleiding zoals media-technologie zijn ook meer dan welkom!

    Alvast bedankt!
    Doe-mar een Coemar!
  • johan L.
    • May 2001
    • 384

    #2
    Ik zou zeggen gebruik de zoekmachine eens, dr zijn in de lounge een aantal topics over opleidingen.
    Net deed ie het nog.

    Comment

    • lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

      #3
      der zijn der al véél geweest.....

      Comment

      • Rock On
        • Jan 2004
        • 250

        #4
        Het doet er niet heel vee ltoe welke opleiding je hebt gevolgd, als je talent hebt en je bent al veel de weg op kun je al veel verder komen als, zoals jij zegt; "een vrachtwagen laden/lossen of 12 headjes ophangen". Je moet (helaas) de juiste mensen kennen, zeker in het kleine wereldje dat podumtechniek Nederland heet. Je hebt niet gezegd welke kant je op wil, maar een deeltijdopleiding management, of iets met entertainment (In Holland) kan ook heel nuttig zijn.