Opleiding AV-sector

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koemar
    • May 2003
    • 81

    Opleiding AV-sector

    Hallo Forum-leden,

    Ik ben een Havo 5 scholier en het wordt zo langzamerhand tijd om een opleiding te kiezen. Ik ben elk weekend op pad met mijn LJ-pc of de Fat-Frog om wat centjes te vergaren [8D].. En ja je raad het al; dit vak trekt mij gewoon wel, maar ik wil er wel een goede opleiding voor volgen. Nu heb ik de search optie van het forum grondig gebruikt en alles wat daar aan opleidingen staat, bestaat uit dag/avond opleiding van MBO niveau. Ik ben eigenlijk op zoek naar een HBO opleiding van 4 jaar waarop ik altijd kan terugvallen. Ik heb namelijk geen zin om heel mijn leven vrachtwagens in en uit te blijven laden en 12 headjes op te hangen.... (absoluut niet arrogant bedoelt!!). Ik zou graag een reactie hebben van mensen die al zo'n opleiding volgen of gevolgde hebben. Reacties over een opleiding zoals media-technologie zijn ook meer dan welkom!

    Alvast bedankt!
    Doe-mar een Coemar!
  • johan L.
    • May 2001
    • 384

    #2
    Ik zou zeggen gebruik de zoekmachine eens, dr zijn in de lounge een aantal topics over opleidingen.
    Net deed ie het nog.

    Comment

    • lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

      #3
      der zijn der al véél geweest.....

      Comment

      • Rock On
        • Jan 2004
        • 250

        #4
        Het doet er niet heel vee ltoe welke opleiding je hebt gevolgd, als je talent hebt en je bent al veel de weg op kun je al veel verder komen als, zoals jij zegt; "een vrachtwagen laden/lossen of 12 headjes ophangen". Je moet (helaas) de juiste mensen kennen, zeker in het kleine wereldje dat podumtechniek Nederland heet. Je hebt niet gezegd welke kant je op wil, maar een deeltijdopleiding management, of iets met entertainment (In Holland) kan ook heel nuttig zijn.
        Ik weet wel dat de hogeschool voor de kunsten in Amsterdam een opleiding theaterthechnicus had, maar die nam 25 mensen per jaar aan, en dat na een selectie procedure die niet zou misstaan als solicitatie voor een multinational.
        In ieder geval veel succes in de toekomst.
        "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

        Comment

        • Koemar
          • May 2003
          • 81

          #5
          Nou Rock On,

          Aan jou informatie heb ik wat, ik ben even bij In holland rond gaan kijken en dat spreekt mij zeker aan. BTW Lifesound en Johan, ik heb zeker de search grondig gebruikt maar je komt weinig ZINNIGE HBO studies tegen die ook nog eens betaalbaar zijn. Bovendien 'Rock On'heb je denk ik wel gelijk over de juiste mensen tegen komen; Ik werk nu dus meestal met 8-12 headjes en 10 4-barretjes etc bij een klein verhuurbedrijfje, dat gaat allemaal wel lekker, maar idd als je bij een groter bedrijf komt kun je ook doorgroeien.....

          Thanx voor de info!
          Doe-mar een Coemar!

          Comment

          Working...