19" ventilatie met logo bedrukt

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joostnieuw
    • Jul 2002
    • 21

    19" ventilatie met logo bedrukt

    Wie weet er hier waar je 19" 1HE ventilatie plaatje kan krijgen waar aan één kant een paar ventilatiesleuven gewoon dicht zijn en waar je dan je logo etc. op kan drukken en hoe je dit het beste kan laten drukken en misschien ook waar.....?


    met veel dank







  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

    #2
    Ik weet niet of je dit kunt laten drukken maar wat mij een beter plan lijkt is om gewoon een stalen/allu plaatje te nemen en hier een stikker op te plakken met je logo.
    (doorzichtige stikkers kun je bij veel drukkers laten bedrukken).
    Hier boor je links en rechts een gaatje in en je popnagelt het geheel vast aan het ventilatie roostertje.
    Werkt heel mooi en is heel goedkoop omdat de stikkers weinig kosten en je een gewoon standaard ventilatieroosterje kunt gebruiken.

    Ik hoop dat het een duidelijk verhaal was en anders hoor ik het nog wel
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

    Comment

    • lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

      #3
      amptec maakt gepersonaliseerde 19" platen.
      Amptec is a supplier and manufacturer of professional audio solutions for the broadcast, live and studio industries

      Comment

      • Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

        #4
        citaat:Geplaatst door lifesound

        amptec maakt gepersonaliseerde 19" platen.
        Amptec is a supplier and manufacturer of professional audio solutions for the broadcast, live and studio industries
        Of de powershop...
        --- watt ever you want ---

        Comment

        • Carl
          • Nov 2000
          • 907

          #5
          RSL in Breda heeft ook een hele mooie oplossing.
          Een ventilatieplaat waarbij een deel van de (vertikale)sleuven korter is, en dus ruimte biedt voor een sticker. Ze kunnen ze ook bedrukken, maar voor enkele stuks zal dat wel erg duur zijn.
          De plaatjes zien er imho erg goed uit, het type is dacht ik VF01 tot VF04 (1 HE tot 4HE)

          Comment

          Working...