is dit een oplichter ????

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

    is dit een oplichter ????

    Ik vind dit onmogelijke lage prijzen [V]
    Wat denken jullie ?


    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.
  • jakobjan
    • Jul 2002
    • 599

    #2
    Is er de laatste tijd ook iets met deze spec's gestolen?? dit zijn wel hele lage prijzen.
    Jakob-Jan
    Lightjockey Beta tester
    Freelance Licht tekkie

    Comment

    • Rv
      • Feb 2001
      • 1086

      #3
      WOWWW!

      die fhantom wil ik wel!
      :-)
      ____
      Rv.
      ____

      Comment

      • sis
        • Jul 2003
        • 3305

        #4
        hier wordt er voor gewaarschuwd



        even de prijzen nagevraagd
        Fantom = 3349 euro
        Korg studio 88 = 4555 euro [:0]

        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

        Comment

        • jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

          #5
          Gewoon zeggen dat je m komt afhalen en dat je bij overhandiging contant betaald.

          Als het goed is heeft zo'n site ook een policy dat als de koop is gesloten de eigenaar er niet zomaar op terug kan komen, heb ik ooit ergens gelezen.

          Comment

          • musicjohn
            • Aug 2001
            • 1102

            #6
            Oops... heel erg dom om een waarschuwing te plaatsen met als kop "OPLICHTER".

            Als het inderdaad om oplichting gaat, dan zijn deze jongens zijn vaak veel slimmer dan de rest van de wereld, en opereren ze waarschijnlijk gewoon vanuit Nederland.

            Zij gaan niet blij zijn met zo'n "tegen-advertentie", en laten we eerlijk zijn, als je hier met georganiseerde misdaad te maken hebt (waar het toch wel heel sterk op lijkt) dan zijn de gevolgen niet te overzien.

            Als het mij al lukt om te achterhalen waar de betreffende persoon van de betreffende tegen-advertentie woont dan moet het voor deze jongens helemaal een koud kunstje zijn. En ik wil niet zo ver gaan dat ze je koud komen maken, maar 10 vingerkootjes breken en nog wat van dat soort botbreuken behoort toch zeker tot de reële mogelijkheden.

            Jammer hoor. Ik had liever gezien dat de persoon die de tegen-advertentie geplaatst heeft eventjes had nagedacht alvorens iemand in het openbaar van oplichting te beschuldigen. Ik hoop voor jou dat dit goed afloopt.

            Zelf had ik zoiets nooit durven doen.

            Greetzzz... [;)]

            John


            Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

            Comment

            • Robert
              • Aug 2000
              • 630

              #7
              citaat:En ik wil niet zo ver gaan dat ze je koud komen maken, maar 10 vingerkootjes breken en nog wat van dat soort botbreuken behoort toch zeker tot de reële mogelijkheden.
              citaat:Ik hoop voor jou dat dit goed afloopt.
              Wat mij betreft bij deze een nominatie voor de "grootste bullshit" award...

              Over "ongefundeerd zomaar wat roepen" gesproken... Of heb je gewoon te veel films gekeken?

              Comment

              • AJB
                • Jul 2003
                • 2289

                #8
                Klinkt allemaal wel erg angstig idd... Het laatste dat een succesvol oplichter wil is opvallen...En vingerkootjes verwijderen schijnt nogal de aandacht te trekken
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

                Comment

                • showband
                  • May 2001
                  • 4524

                  #9
                  Ja, de vingerkootjes brekende brigade houd zich natuurlijk bezig met oplichtingsbedragen van €1000 á €2200..... Right

                  Georganiseerde misdaad steelt vrachtwagens met containerladingen instrumenten. Die houden zich niet vaak bezig met het creëren van honderden potentiële getuigen. [:X]
                  lekker belangrijk!

                  Comment

                  • musicjohn
                    • Aug 2001
                    • 1102

                    #10
                    Citaat Robert:

                    citaat:Wat mij betreft bij deze een nominatie voor de "grootste bullshit" award...

                    Over "ongefundeerd zomaar wat roepen" gesproken... Of heb je gewoon te veel films gekeken?
                    GROOTSTE BULLSHIT ???

                    Joh... doe jij eens effe normaal klojo! Word wakker !!! Je weet dondersgoed in wat voor een maatschappij we vandaag de dag leven. Voor een verkeerde opmerking in de snackbar krijg je tegenwoordig al een mes tussen je ribben.

                    Nou ja jongens, dat was mijn mening.

                    Vandaag de dag worden er mensen kompleet koud gemaakt omwille van kleinere, lullerige dingen.

                    Ennuh.... Showband:

                    citaat:Georganiseerde misdaad steelt vrachtwagens met containerladingen instrumenten
                    Wie zegt mij dat het hier niet zo'n bende betreft? De gevraagde prijzen zijn er echter wel naar. Dat is niet het werk van een amateurtje die een enkel keyboardje bij een locale dealer heeft gejat (lijkt mij zalthans).

                    Dan mag ik een schijtluis zijn, maar ik heb het wel bij het rechte eind.

                    Ik blijf erbij... ik zou zo'n reactie nooit hebben geplaatst.

                    Doe er zelf verder mee wat je wil. [V]



                    Greetzzz... [;)]

                    John


                    Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

                    Comment

                    • moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

                      #11
                      Oplichter of niet, dit slutje is voor mij een opluchting..!
                      slotje door modje
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                      Comment

                      Working...