Frustratie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wouter82
    • Sep 2002
    • 60

citaat:Geplaatst door Michael
    en ga me nu niet zeggen dat jij het heilige boontje bent die nooit een show heeft aangenomen welke eigenlijk net ietsjes out of your league was.
    Ik ga het aandurven om dat wel te beweren. Ik heb slechts 1 keer gehad dat ik een publiek kreeg waar ik niet klaar voor was. Dat kwam echter doordat de organisatie was vergeten te zeggen dat er naast het gewone publiek van feestende jeugd ook nog een hoop oudere vrijwilligers zouden komen. Dit is echter voor mij aanleiding geweest om extra voorzichtig te zijn bij het aannemen van opdrachten.

Verder is het niet zo dat ik onrealistisch lage prijzen vraag. Ik zit niet aanzienlijk lager dan concurrenten met vergelijkbare apparatuur. Als ik echter net zoveel zou vragen als deze concurrenten, dan zou iedereen voor de concurrent met een gevestigde naam kiezen.

Volgens mij moet je het verschil tussen gevestigde naam of niet ongeveer zo zien: als ik nu over dezelfde kwaliteiten als bijvoorbeeld Tiesto beschik en met dezelfde apparatuur draai alleen niet over dezelfde reputatie beschik... is er dan iemand zo gek om mij meteen hetzelfde salaris te betalen?

ps. Zoals de op ook al noemt: de frustratie komt voort uit enorme verschillen. Het gaat dus volgens mij ook niet om die paar procenten die je verschilt van je concurrenten.

Comment

• _Jasper
      • Jan 2001
      • 330

citaat:Geplaatst door Dave

Jasper verwijst naar een scouting-feestje dat inderdaad voor een vriendenprijsje gedraaid is. Heb jarenlang bij die groep gezeten. Mist een smiley achter z'n post denk ik.
      Bij deze dan:
      Seeeeeeee ya
      Jasper

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Vorig jaar werd ik benaderd om op de buurtBBQ te komen draaien. Ik zei dat het goed was en dat 50 euro voldeed. De gene die mij benaderd had wist al dat ik leuk kan draaien voor een breed publiek (qua muzieksmaken). Ik noemde deze belachelijk lage prijs omdat: ik geen licht mee zou nemen, dus alleen geluid; ik niet vol open zou hoeven te draaien; ik gewoon mee mocht BBQ-en; en het niet zo lang duurde.

Het werd in de vergadering besproken en achteraf kreeg ik te horen: "ze dachten dat je het wel voor nix wilde doen" [}]

Comment

Working...