citaat:Geplaatst door Michael
en ga me nu niet zeggen dat jij het heilige boontje bent die nooit een show heeft aangenomen welke eigenlijk net ietsjes out of your league was
.
en ga me nu niet zeggen dat jij het heilige boontje bent die nooit een show heeft aangenomen welke eigenlijk net ietsjes out of your league was

Verder is het niet zo dat ik onrealistisch lage prijzen vraag. Ik zit niet aanzienlijk lager dan concurrenten met vergelijkbare apparatuur. Als ik echter net zoveel zou vragen als deze concurrenten, dan zou iedereen voor de concurrent met een gevestigde naam kiezen.
Volgens mij moet je het verschil tussen gevestigde naam of niet ongeveer zo zien: als ik nu over dezelfde kwaliteiten als bijvoorbeeld Tiesto beschik en met dezelfde apparatuur draai alleen niet over dezelfde reputatie beschik... is er dan iemand zo gek om mij meteen hetzelfde salaris te betalen?
ps. Zoals de op ook al noemt: de frustratie komt voort uit enorme verschillen. Het gaat dus volgens mij ook niet om die paar procenten die je verschilt van je concurrenten.
Comment