PA-DJ markt te BELGIE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MatthiasB
    • May 2003
    • 674

heb me blijkbaar vergist ik zag die foto's maar dat waren die van in nederland ben nog in volle verwachting voor die van belgie te zien daar in herzele
    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

citaat:Geplaatst door MatthiasB

heb me blijkbaar vergist ik zag die foto's maar dat waren die van in nederland ben nog in volle verwachting voor die van belgie te zien daar in herzele
      Ik weet niet of je met die markt in nederland de PA markt in houten bedoeld ??? Als je al vol verwachting naar foto's van die markt in belgïe uitkijkt, dan verbaasd me dat je de pa markt een klein marktje noemt, hoe groot was die in belgïe dan wel niet ??? In Nederland waren het welliswaar bijna alleen maar bedrijven, maar het waren er wel ong. 40. En met een bezoekers aantal van ong. 1500 dit jaar vind ik het nou niet bepaald klein.
      Is weer terug !

Comment

• DJ-JP
        • Sep 2002
        • 22

De volgende beurs die we gaan organiseren is inderdaad de discobeurs. daar zal niet zo'n hoog gehalte aan 2e handse materialen te vinden zijn als op de PA-markt. Zal meer op informatief gebied terecht komen met het showen van nieuwigheden, demonstraties van apparatuur, misschien de verkoop van CD en vinyl en wellicht wat verkoopstands met apparatuur. Daarnaast ook aandacht voor inrichting en decoratie en aanvullende diensten voor de discotheek in de meest ruime zin des woords.
        The Galaxy-drive-in discoshow... more sound, more light, more fun !

Comment

Working...