SIB2004 en Musikmesse

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koemar
    • May 2003
    • 81

Heeft er iemand toevallig goed bij de stand van Coemar gekeken? Daar scheen een spot te staan die speciaal geschikt was voor Autoshows en modeshows. Weet iemand hier meer over?

Greetz Ronnie
    Doe-mar een Coemar!

Comment

• mbottens
      • Feb 2004
      • 743

citaat:maar heb de spooky blue er kunnen vergelijken met de andere lasers (toch een 20-tal stands) en die kwam er wel duidelijk het slechts van al uit
      Welke lasers kwamen er een stuk beter uit dan? En dan bedoel ik ongeveer in dezelfde prijsklasse.
      Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Lazy
        • Sep 2003
        • 294

citaat:Geplaatst door mbottens

citaat:maar heb de spooky blue er kunnen vergelijken met de andere lasers (toch een 20-tal stands) en die kwam er wel duidelijk het slechts van al uit
        Welke lasers kwamen er een stuk beter uit dan? En dan bedoel ik ongeveer in dezelfde prijsklasse.
        Bij die stand die als je in hal 9 binnen kwam voorbij die antari stand rechts was...

IK zal de informatie die ik heb van lasers wel eens inscannen en posten als er interesse voor is...

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

citaat:Bij die stand die als je in hal 9 binnen kwam voorbij die antari stand rechts was...
          Dat vind ik niet lief[}][}]

Nee grapje maar ik vind het wel interressant wat nieuw is. In het licht forum is ook een vraag gesteld ivm dit onderwerp

Comment

• MatthiasB
            • May 2003
            • 674

het was weer heel leuk

heb nog nooit zoveel behringer fake japaners bij elkaar gezien lol

of

ik was geintreseerd aan het luisteren naar een meyer array en dat stom vrouwmens (japanse) vondt het nodig om telkens hij een ander nummer opzette haar klote brol boxen voorzien met piezo tweeters uit te testen. deju zeg (meyer had gewonnen kwa vollume)

ook was ik even gaan kijken naar Precision Devices gaan kijken en zag plots die 24" wat een verdomd grote klepper zeg en dat magneetje wooow

maar goed was tof. spijtig dat die mensen van funktion one niet meer de moeite deden om me nog even te laten luistern
            NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• PowerSound
              • Nov 2001
              • 1892

Heb dit geluk wel gehad vrijdag (45 minuten), ook babbeltje met Tony geslaan. Michiel (PB) heb ik even snel zaterdag ontmoet.

Hall 9 :
              Ik vond de stand van Martin niets. Moest weer de complete HALL inroken met hun ROADIE.
              Heel spectaculaire LASERSHOW van Lobo ?, ook Omnitronic heeft nu nieuw X serie boxen, zien er leuk uit (2500€ stuk).

Hall 10 :
              Robe stand ook niet denderend, heb met de nieuwe AT575 gespeeld, leuk beestje.
              Turbosound kastjes (polyhorngedoe), ni veel van te zien/horen.
              Anders dat hele Chinees/Taiwanees getho was wel leuk om te zien, kwalitatief zijn die produccten ook niet ZO slecht.
              Heb daar een interesant producent gevonden van speakermanagement processing...
              Maarja als ze op hun stand al zitten te slapen op hun boxen (!) kan je niet snel aan info geraken ()
              Global Truss had een nieuw trusssysteem met interne DMX en 220V. Leuk.
              In het geheel voor de andere stands, altijd dezelfde opstelling. (PLASA - SIEL - PLS) idem stand. Beetje spijtig.

Hall 4.1 :
              Op sommige chinese stands goed gelachen. Idd die F1 copie en die sublieme line array met halfafgewerkte Speakons.
              Niets gezien van Pio of Denon (waarvan ik graag de X1500 had willen zien/testen) Wel de nieuwe ECLER gezien, leuk beestje.
              Inderdaad die PD 24" wat een monster. Behringer stand werd gevuld met die gitaristen die de PAS OP 16 FANSTASTICHE NIEUWE PRODUCTEN kwamen testen, wééé 14 Bass amps...
              Dat Dynacord showtje met die 2 stoere mannen was wel lachen, ach ja, Duitsers .
              Verona ook eens van dichterbij gekeken + getest, leuk speeltje, maar spijtig van die PRE-POST voor 6 auxen tegelijkertijd.
              Anders wel heel lekker geprijsd tafeltje !
              PSL Bvba powered by
              L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
              Yahama LS9-32 / MC7L-48
              Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
              Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Michel van de Beek
                • Oct 2000
                • 283

citaat:Geplaatst door MatthiasB

het was weer heel leuk

maar goed was tof. spijtig dat die mensen van funktion one niet meer de moeite deden om me nog even te laten luistern
                Ik vind het spijtig te horen dat het in Frankfurt niet gelukt is om een demo van Funktion-One te krijgen. Zeker omdat het de insteek is van Funktion-One eenieder die interesse toont de mogelijkheid te geven de producten te beluisteren. Daarom zou ik je willen uitnodigen om eens een systeem (of meerdere) in een praktijk situatie te komen beluisteren, tijdens een productie of in een club met een vaste installatie.

Hopelijk kunnen we je op deze manier toch nog een goede demonstratie aanbieden.

Groeten,
                Michel

Comment

• lifesound
                  • Apr 2003
                  • 1052

citaat:
                  ik was geintreseerd aan het luisteren naar een meyer array en dat stom vrouwmens (japanse) vondt het nodig om telkens hij een ander nummer opzette haar klote brol boxen voorzien met piezo tweeters uit te testen. deju zeg (meyer had gewonnen kwa vollume)
                  ...

spijtig dat die mensen van funktion one niet meer de moeite deden om me nog even te laten luistern
                  ach, ik vind beurzen niet de plaats om systemn te gaan beluisteren. In zulke situaties kan je toch geen deftig oordeel vellen.
                  Je kan beter contact opnemen met de dealers en een demo aanvragen, normaal is dat geen probleem.
                  Ik heb trouwens tijdens ACF van APEX gehoord dat ze voor die beurs een afspraak maken tussen de pro-audio dealers om geen geluidsdemo's te geven tijdens de beurs.
                  Dat vind ik dus niet zo'n slecht principe...

Comment

• Orbis
                    • Feb 2004
                    • 217

De Turbosound Aspect speakers met de polyhorns waren enkel te beluisteren in de aparte testruimte van turbosound, waar ook de nieuwe TQ's e.d. konden beluisterd worden. Ik was enorm onder de indruk van de polyhorns, een enorm revolutionair concept vind ik!
                    sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• olvaar_be
                      • Mar 2004
                      • 64

citaat:
                      Yaki-Tomi bedrijf met teveel chinese tekens heeft de Clay-Paky SV Zoom 1200 gecopieerd en zegt deze aan de man te kunnen brengen voor minder dan 2000 euro's.. hmmmz
                      Werkte trouwens echt totaal gelijk, lichtoutput was super en verder echt geen minpunten kunnen ontdekken
                      Weet je nog welk "yaki-tomi" merk dit was ?
                      Of misschien een website ?

Mvg.
                      Peter
                      Surf eens naar mijne website.

Comment

• namoh
                        • Mar 2004
                        • 8

guangzhou chai yi light co., ltd (wie kent ze niet)
                        address: self no 228-248, tongtai road
                        yongping street, baiyun district,guangzhou,
                        China.p.c.510440
                        Tel:+86-20-3633 5738
                        Fax:+86-20-3633 5533

Even vragen naar Sylvia Sue
                        dit is dezelfde firma die ook die roterende MH's maakt

(nr 67 is de Babipangang[][])

Comment

• BoogiePimp
                          • Feb 2004
                          • 46

He mannen!
                          Wie van jullie heeft de Prolyte-stand bewonderd? Ben benieuwd wat jullie ervan vonden.
                          De beurs was verder erg gaaf mooie dingen gezien bij Technics en Pioneer. Was aan het eind van de dag alleen een beetje versleten. (en toen nog afbreken, boehoe)

Groeten Sander
                          Touren is da bomb!

Comment

• Orbis
                            • Feb 2004
                            • 217

kmoet zeggen dat ik eigenlijk wel veel meer verwacht had (lees: iets spectaculairder) van de prolyte stand...

er stond daar in dezelfde hal en enorm indrukkende constructie van -ik weet niet meer welk merk-, zoiets zou leuker geweest zijn bij prolyte

Het was wel mooi maar beetje sober vond ik...
                            sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Kevin_DM
                              • May 2003
                              • 577

Veel meer dan de stagedex heb ik er eigenlijk niet gezien...

En d'r stonden wel een paar grote constructies, dacht oa van coemar, ALC@truss etc.
                              --- watt ever you want ---

Comment

• mbottens
                                • Feb 2004
                                • 743

hoe zit het nu met die lasers dan?

Comment

Working...