Batterijen Maglite

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BoogiePimp
    • Feb 2004
    • 46

Ik kom er alleen achter dat site ofwel link het niet doet. Ik zal weleens bij hem informeren hoe dat komt

Sander Hoooooii
    Touren is da bomb!

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Heb geloof ik nog nooit batterijen gekocht voor mijn maglite. Ik wissel vrij snel van batterijen bij zenders, die batterijen zijn nog goed genoeg om een tijdje in de maglite te stoppen. Ik snap dus het probleem niet zo.
      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Heb je wel eens een lichtman met zenders in de weer gezien? Daar zit het probleem

En BTW in de zenders die wij gebruiken zitten altijd nog 9V blokjes, vraag me toch af hoe je die dan in een mag steekt

Comment

• robert0593
          • Aug 2003
          • 39

mensen als je de 5D/C cell hebt stop je er een lampje in van de 4D/C cell in en koopt vervolgens 5* fatsoenlijke oplaadbare batterijen+een fatsoenlijke lader(als je die al niet hebt)en voila nooit meer nieuwe(dure)batterijen kopen! en ja dit werkt zonder problemen keb het zelf zo ook al twee jaar.let er wel op dat je goeie lampjes voor je maglite koopt want die er standaart in zitten zijn niet echt goed(je moet die xeon hebben(dachtik)maar zijn wel iets duurder)

wilt je al dit gezeur niet koop je gewoon een mag-charger!
          the vitamusic drive in

Comment

• cobi
            • Aug 2002
            • 1083

citaat:Geplaatst door (iCe)

Heb je wel eens een lichtman met zenders in de weer gezien? Daar zit het probleem
            Gewoon vriendjes worden met geluidstechnici, die weten niet hoe ze van die batterijen af moeten komen.

citaat:[
            En BTW in de zenders die wij gebruiken zitten altijd nog 9V blokjes, vraag me toch af hoe je die dan in een mag steekt
            Ja, dan heb je een probleem. Ik zou nieuwe zenders kopen als ik jou was.

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Rv
              • Feb 2001
              • 1086

Indd,

bij ons de shure's, daar zitten zeker geen blokjes in! Of ik moest er al jaren iets wreed verkeerd ingeduwd hebben!
              ____
              Rv.
              ____

Comment

• Rock On
                • Jan 2004
                • 250

Ho ho, er is ook nog de budget serie van Shure; de UC's. Daar gaan echt van die rechthoekige dingen in.
                Pruts dingen verder, maar wel een losse mute knop, hebben die U2's niet!
                Daarnaast ben ik al van de miniMag afgestapt, Petzl is the word for me. Tikka+ hoofdlamp,120 uur batterijtijd. En die vervelende smaak in je mond ook meteen kwijt
                "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Pieter Huijgen
                  • Sep 2003
                  • 766

Ik heb sinds vandaag ook een Tikka+ er bij. Met dank aan de werkgever
                  je kan m trouwens ook fijn om je pols gebruiken, vind ik persoonlijk nog
                  prettiger dan op je hoofd.
                  Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• speakerfreak
                    • May 2002
                    • 1446

heb zelf een maglite 4D, ding doet er inderdaad niet lang mee.... valt me behoorlijk tegen majah
                    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

Working...