Help! Modeshow - zoekfunctie gebruikt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djkoen
    • Nov 2002
    • 85

Help! Modeshow - zoekfunctie gebruikt

Heyz mede-forummers,

Ik heb een probleempje. Ik moet binnenkort een modeshow voorzien van licht & geluid & muziek. Nou is licht & geluid niet zo'n probleem. Maar de muziek wel vind ik. Even wat gegevens:

Het publiek is de jeugd.
    Het gaat om tennisrackets showen

Op dit moment is de muziekinsdustrie helemaal klote vind ik, als je in de top40 kijkt. Iemand ideeen voor nummers... of soort nummers?

Jullie zouden me enorm helpen. De klant laat mij hierin verder vrij..
    Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Ga eens praten met je opdrachtgever zou ik zeggen.
    Lijkt mij dat die wel een id heeft van wat hij wil, aan jou de schone taak om uit je opdrachtgever te trekken wat hij jou wil laten draaien...
    Als de klant je vrij laat kan dat twee dingen betekenen:
    1. hij heeft zelf (net als jij 0,0 ervaring hierin)
    2. Klant heeft de indruk dat jij helemaal begrijpt wat de bedoeling is.

meest belangrijke: het gaat om het product, dat moet worden verkocht
    alle elementen die dus afleiden van het product zijn negatieve impulsen.
    Positieve impulsen zijn zaken waar je het product wel mee wil associeren, life style dus...

Modeshow lijkt me DE manier om een bepaalde lifestyle te communiceren
    De modellen, de omgeving, de sfeer
    Licht en geluid keuze zijn dus voor een belangrijke verkoopfactor.

Als de klant zegt: zoek het maar uit...dan zegt hij eigenlijk: ik organiseer wat, maar het maakt me niet uit of ik wat verkoop...

kortom: terug naar je klant en bespreken welke sfeer, style, looks, feels....

Zegt bovenstaande je niets dan ben je zowel een kansloze ondernemer als een kansloze plaatjes draaier
    verwacht nu niet dat je hier een playlist aangeboden had gekregen...
    Veel succes met het overleg, je zal zien dat je opdrachtgever het prettig vindt dat jij zoveel binding met zijn product op wil bouwen...

benader het postitief, laat je informeren!

Comment

• Lazy
      • Sep 2003
      • 294

Wij hebben laatst voor een iets ander publiek een modeshow gedaan, namelijk voor de nieuwe collectie van Mart Visser maar daar hadden we erg gangbare beetje uptempo muziek bij, kan wel eens kijken welke nummers het waren...

Wat ga je qua licht doen?? Wij hadden langs de gehele catwalk sunstrips geplaatst wat een erg leuk effect gaf en dat was tevens ook erg goed voor de fotograven...

Comment

Working...