Waar is Walkers Musical Supply's te Brunsum?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicman
    • Sep 2003
    • 97

Waar is Walkers Musical Supply's te Brunsum?

Goede avond

Weet toevallig iemand wat er met Walkers Musical Supply's te Brunsum is gebeurd? Ik heb hier en daar verhalen gehoord dat ze gingen verhuizen, maar ik krijg op geen enkele manier contact met ze. Hun hebben nog een versterker van mij bij hun staan, en die wil ik uiteraard terug. Weet iemand waar ze zijn gebleven, of dat ze onder een andere naam zijn verder gegaan, en zo ja welke? Ook zou een telefoonnummer of website tof zijn. Het huidige 0455254442 nummer is het nummer waar ik dus geen gehoord krijg... Wie kan me helpen?
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Misschien ff naar Brunsum rijden? Kijkje nemen? Of Jaap Jongbloed bellen...en opgeven bij vermist?(Das een geintje...)Maar het eerste lijkt me de beste optie...Dure amp daar staan?
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• musicman
      • Sep 2003
      • 97

Bedankt voor je reactie Olaf, maar Brunsum ligt niet bepaald bij mij voor de deur... Amp op zich is niet zo heel duur, het is een (defecte) Mackie...

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Toch zonde mocht hem kwijt zijn...Zou er toch ff achterheen gaan...Als ie dealer van Mackie is geweest gewoon ff de importeur bellen..
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• musicman
          • Sep 2003
          • 97

Ook al geprobeerd, maar hij was geen officieel importeur van Mackie. Ik heb wel een KvK nummer, zou ik daar iets mee kunnen?

Comment

• SjoerdOptLand
            • Jul 2003
            • 261

citaat:Geplaatst door musicman

Ook al geprobeerd, maar hij was geen officieel importeur van Mackie. Ik heb wel een KvK nummer, zou ik daar iets mee kunnen?
            Als je een paar uurtjes wacht (het is nu 6h04) kun je op de site van de KvK gewoon het dossier opvragen. Het kost wel wat euro's, maar dan heb je als het goed is ook de laatste informatie. Je kunt overigens gratis de postcode van dat bedrijf opzoeken, waarmee je misschien via een online-telefoongids weer verder komt.

Succes ermee!
            Sjoerd

Comment

Working...