Alices who the fuck?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Alices who the fuck?

Wie heeft Alices gehoord op Yorin bij Jensen?

Ze zal wel of niet goed zijn, daar gaat het even niet om, maar ik heb bij Idols zo'n sound nog van wie dan ook nog niet gehoord?

Wat vinden jullie hiervan?

m.v.g. Herman
    • 1083

Ze had leuke rokjes aan....
    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

Rokjes zijn visueel, het ging mij even om de audio.
      Persoonlijk vind ik de sound bij Idols nog steeds bagger en dan is het een verademing om dat bij Jensen hoe kort ook anders te horen.

m.v.g. Herman

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

citaat:Geplaatst door test12
        Rokjes zijn visueel, het ging mij even om de audio.
        Persoonlijk vind ik de sound bij Idols nog steeds bagger en dan is het een verademing om dat bij Jensen hoe kort ook anders te horen.
        Visueel geeft mij bij sommigen ook wel voldoening [8D]

Audio: het ligt idd gewoon aan Idols. Kijk ook maar naar de Day After toen Erik eruit was gestemd. Zijn begeleider zei ook dat hij op de opnamen thuis veel beter klinkt dan dat hij bij Idols heeft laten horen. Dus dan zou het ook kunnen dat Alice buiten Idols veel beter kan zingen.

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Maar als ze dan allemaal buiten Idols beter klinken dan in Idols heb je alsnog dat de anderen beter zijn dan hen.
          We're ready to party, are you?

Comment

• Contour
            • Feb 2001
            • 1018

Door gewoon een beetje te kloten met o.a. galm en dergelijke kunnen ze de ene persoon beter laten klinken dan de andere... Zo kunnen ze zelf een beetje sturen wie ze in de finale krijgen.

Sowieso is het geluid van een standaard tv gewoon ruk! Ook mijn uit de kluiten gewassen breedbeeld met 2x20W vermogen klinkt werkelijk helemaal nergens naar in vergelijking met mijn Hifi monitors. Ik ben ervan overtuigt dat alle 10 de finalisten op cd goed zouden kunnen klinken.

MVG Contour

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

De CD is al uit.... dus dat kun je emperisch vaststellen.
              lekker belangrijk!

Comment

• dokter dB
                • Nov 2003
                • 1535

empirisch
                knoppen en waarden :)

Comment

• shure-fan
                  • Sep 2003
                  • 1046

ik had ook dat van jensen gezien, ze heeft een mooie stem, alleen jammer dat het geluid bij idols zo slecht is (ik kijk eigenlijk nooit idols) maar 1 ding moet gezegd worden: die alice is wel een lekkere meid
                  Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Koert
                    • Nov 2002
                    • 86

Wel eens aan gedacht dat de studio bij Jensen veel kleiner is. Dat er dus minder publiek in zit, dus minder zaalversterking! Zal i.d.d. strakker klinken dan bij Idols in studio 22 met een boel PA!

Groeten, Koert

Comment

• sparky
                      • Apr 2002
                      • 2104

Euh, ik moest van de zomer breken bij dat ArenA-concert van Kane op weg ernaartoe had ik de radio aanstaan met de live-uitzending van die show, klonk erg goed. Voor degenen die de ArenA kennen, je weet hoe dingen daar klinken..... Oftewel, dit zou niet uit moeten maken. Het maakt alleen uit voor wat de crowdmics oppikken en hun positie in de mix.

Heeft iemand Hans Sibbels gisteren gezien op Nederland 3? Well da's eigenlijk zo'n beetje wel hoe ik ook over Idols denk...
                      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...