hoe slaan jullie jullie spullen op???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

garage box heb ik al geprobeert maar kan ik helaas hier niet vinden. of je moet 80 euri in de maand neer gaan tellen.

groet
    Bas
    groetjes,
    Bas

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

heb je geen kennis waar je een box mee kan delen of onderhuren?
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• PowerSound
        • Nov 2001
        • 1892

Tja BAJ, je zult wel iets moeten betalen hoor, nu zet je een stapje verder in de proffi wereld (als ik dat mag noemen), en begin je kosten te hebben.

80€ voor een gesloten garagebox + alarms etc is dus GEEN GELD !
        PSL Bvba powered by
        L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
        Yahama LS9-32 / MC7L-48
        Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
        Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

geloof dat wij ergens rond de 1000euri per kwartaal betalen......
          wel op n industrie terrein, en voor 150 m2.

Betalen voor ruimte lijkt me logisch, in het begin zat ik voor noppes bij n oom....
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

kijk natuurlijk gaat het betaalt worden. maar ze vragen hier voor een garagebox midden in een wijk, en waar het vochtig is binnen, een bedrag van 60 euro per maand. vindt ik een tikkie veel voor zoon garage die 5 bij 2.8 is

ben nu bezich om een deel van een grote schuur te huren maar dat valt al niet mee.

ga morgen naar de caravan stalling kijken of ik daar wat krijt kan. hoop het

groetjes,
            Bas
            groetjes,
            Bas

Comment

• Rademakers
              • Jul 2003
              • 1281

citaat:maar ze vragen hier voor een garagebox midden in een wijk, en waar het vochtig is binnen, een bedrag van 60 euro per maand. vindt ik een tikkie veel voor zoon garage die 5 bij 2.8 is
              Het is maar wat je gewend bent, persoonlijk vindt ik dat spotgoedkoop (ik woon weliswaar in Rotterdam, maar toch).
              En vocht is nou ook weer niet bepaald onoverkombaar.

Zelf gebruik ik mijn PA multifunctioneel op mijn kamer; 450 ltr bashoorn/tv-meubel, fullrangekasten/lampenstandaard, 19 inch rack/nachtkastje, etc.
              De rest zoveel mogelijk de hoogte in en investeren in een compactere PA.

Mvg Johan

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

dit is nog wel een klein dorpje. hier huur je bij de woning stichting voor 30 euro een garage. maar deze willen maar niet vrij komen.

groetjes,
                Bas

Comment

• oversound
                  • Dec 2003
                  • 218

Mischien eens een idee > vraag eens rond in de familie of ze misschien nog wat ruimte over hebben(ja ze moeten wel in de buurt wonen).
                  Mijn oom heeft een boederij en heeft genoeg ruimte daar.
                  Als mijn installatie groter word als mijn kamer dan kan ik mooi bij me oom iets kwijt voor een goede fles wijn. Erg handig alleen wel zorgen dat je het niet zomaar wegzet in een schuurtje.
                  Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• pieterjan
                    • Dec 2001
                    • 395

je mag het altijd bij mij stallen hoor
                    !!
                    Pieter-jan Jochems
                    Danstoko.nl

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

citaat:Geplaatst door BAJ productions
                      ga morgen naar de caravan stalling kijken
                      Als je daar maar niet midden in de nacht komt aankloppen of de slagboom misschien open kan...

Comment

• pieterjan
                        • Dec 2001
                        • 395

haha precies, maarja je moet een nadenken als je zelf ineens met zon probleem zit waar ga je alles laten ?? Precies ik zou er niet aan moeten denken dat ik het allemaal ergens op moest slaan ofzo. Ik heb gelukkig eigen garage met genoeg ruimte dus ik kom nog niet in de problemen.
                        Pieter-jan Jochems
                        Danstoko.nl

Comment

• BAJ productions
                          • Jul 2003
                          • 587

is meer dat mijn ouders de schuur terug willen. om hun fietsen weer binnen te kunnen zetten.

nu staat alles buiten onder een stuk zeil.

dus ja das klote.

en ja mijn slaap kamer is ook geen ruimte meer.

ga morgen weer eens wat boeren rond kijken of die nog wat vrij hebben.
                          groetjes,
                          Bas

Comment

• Stefke
                            • Sep 2003
                            • 259

Ik heb in de garage een soort van verdieping gemaakt. Zware kisten en geluidsset rolt eronder, lichtere FC en pars liggen bovenop en truss hangt aan het plafond. Alle materiaal neemt zo niet meer plaats in dan een opel Corsa (vermits m'n vrouw een heeft is dat mijn referentie). zo staat het toch niet onmogelijk lastig allemaal op elkaar gestapeld en neem ik dus met alle gemak enkel het materiaal mee dat ik op een bepaalde klus meeneem.

Ik heb wel een grote garage moet ik eerlijk toegeven.

80 euro voor een garagebox vindt ik niet overdreven. Ik ken bij ons in de buurt genoeg jongens die alles in een garagebox hebben staan, niks alarm en niks verzekering. En deze garage boxen liggen ook ergens achterin, waar iedereen er zo maar bij kan. Risico is er natuurlijk altijd, maar een schuur bij een boer lijkt me niet de beste oplossing voor je materiaal. als zo'n schuur niet vochtig is, is het er meestal enorm stoffig en vuil.

Caravan plaats vindt ik ook maar niks, tenslotte kan iedereen zijn caravan wel eens komen halen en meteen gebruiken als aanhanger voor disco materiaal.

Opslag is altijd een lastige, had ik vroeger toen ik nog thuis woonde ook constant last mee.

gr
                            ah zo dan

Comment

• LuPuS
                              • Dec 2002
                              • 457

Mijn pa heeft een zaak thuis dus plaats te over hier om al mijn materiaal te zetten...

Maar daarmee ben jij niet geholpen...

Zoals ze zeggen, eens bij familie aankloppen?
                              ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• dj_lucv
                                • Aug 2001
                                • 616

Ik had eerst een oude geluidsset die van erg groot formaat was. In 2x bas, 2xtop en 2x fullrange. Dat waren 2 torens van 1 meter 80 hoog. Toen deze echt versleten waren heb ik deze goed kunnen verkopen en tegenwoordig huur ik precies wat ik nodig heb bij een verhuurbedrijf. Het enige wat ik nu nog opsla zijn op mijn kamer een djset en wat cd's en in de schuur 1 barretje met 4xpar56.

Comment

Working...