hoe slaan jullie jullie spullen op???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJP-BIM
    • Jan 2004
    • 289

tegenwoordig heb ik het in de serre staan, ma is hier heel blij mee

bimshowequipment.nl

Comment

• dj_lucv
      • Aug 2001
      • 616

Ziet er niet echt netjes uit nee. Als heb je wel mooi spul wat betreft flightcases dan. Handig trouwens, je steekwagen achter je spullen

Heb je verder geen kabelkist of heb je gewoon geen zin gehad om de kabels op te ruimen?

Comment

• djkoen
        • Nov 2002
        • 85

Tja...

Ik heb hier zo'n gemak met de schuur van mn ouders. Ik heb mn eigen 'hoekje' en dat staat van onder tot boven helemaal vol. Het stomme is alleen (ik verhuur mn spul ook) dat als ik iets kleins wil hebben wat helemaal achteraan ligt, mn middag verpest is omdat ik de schuur in- en uit kan gaan ruimen

Maarja... Kheb ook een aanhanger op de oprit staan maar dat vind ik een beetje link om het daar in te zetteb...
        Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

citaat:Geplaatst door djkoen
          Het stomme is alleen [..] dat als ik iets kleins wil hebben wat helemaal achteraan ligt, mn middag verpest is omdat ik de schuur in- en uit kan gaan ruimen
          Das simpel... Probeer gewoon een goede, 'standaard' indeling voor je opslagruimte te maken, waarbij je vooraan ruimte over houdt voor een doos met je 'kleine spulletjes' die mee moeten met de verhuur.

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

heb net een oude schuur te huur aan geboden gekregen. deze is 6 bij 7 meter. moeten alleen nieuwe nokpannen op. anders is die lek. voor de rest ruiten der uit halen. planken der voor goed slot der op. buiten heb ik daar ruimte voor aanhangers.

zit nog wel wat werk aan. maar daar is de prijs ook naar. 10 euro per maand.

en lekker ver van de meeste zeikende mensen af.
            groetjes,
            Bas

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

10 euro per maand maar? Da's helemaal niet slecht. Da's dus 120 per jaar... Dat haal je waarschijnlijk al uit 1 avondje draaien [8D]

Voor de ruiten zo ik dan verder gewapend glas nemen, tenzij het superkleine raampjes zijn waar niemand doorheen kan komen.

Volgens mij komt die locatie van jou dik in orde

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Zet het in ieder geval droog weg, dus asltffken bij de kachel. Anders wordt je aluminium zo dofferig, en het ijzerwerk zo rood...

Comment

• BAJ productions
                  • Jul 2003
                  • 587

helaas geen verwarming. denk dat ik gewoon in het geheel de ruiten der uit haal en der een plaat hout in zet.

ik ben zeker tevrede over de locatie ongeveer 5 minuten fietsen van mijn huis.

groetjes,
                  Bas

Comment

• BAJ productions
                    • Jul 2003
                    • 587

nog één vraag.

wat kan ik het beste doen aan beveiliging?

ik zit nu der over te denken om een lamp buiten te doen op een bewegings melder binnen. zo dat de lamp zowieso aan gaat als er iemand binnen komt. voor de rest zat ik te denken aan een zware alarm hoorn die af gaat als je binnen 10 sec. niet het nummer in typt/knopje drukt. zo dat dat tot in de vere omtrek te horen is. deze op een accu zetten dat als de spanning weg valt(als ze hem door hebben geknipt) hij ook af gaat.

zou dit goed werken?
                    en wat zou ik der aan kunnen verbeteren?

groetjes,
                    Bas

Comment

• hansje
                      • Jun 2003
                      • 40

"maar nu zit ik te denken om een schuur te gaan huren. maar is dit wel goed voor de aparatuur? "

Als je een droge schuur hebt , in de winter liefst licht verwarmd, en als het even kan niet te afgelegen, is het geen probleem.
                      Een ander verhaal is natuurlijk wat een en ander gaat / mag kosten.
                      En wat betreft ramen etc, doet betonijzer + hoekprofiel wonderen.
                      Uiteraard moet er ook dan nog wel een alarm op. Maar dat het je wat gaat kosten lijkt me onoverkomelijk.

Comment

• rene.derksen
                        • Feb 2004
                        • 649

@BAJ, ik vraag me af of dat wel mag een zware luchthoorn, is stil alarm niets voor je?
                        Licht is altijd zwaar.

Comment

• BAJ productions
                          • Jul 2003
                          • 587

tja ik weet het ook niet of het mag maar hoe maak je een stil alarm zelf???

dat weet ik dus ook niet. en wat ik (nog) niet weet kan ik ook niets aan doen als ik het gewoon doe.

denk ik.

groetjes,
                          Bas

Comment

• BAJ productions
                            • Jul 2003
                            • 587

citaat:Geplaatst door hansje

Als je een droge schuur hebt , in de winter liefst licht verwarmd, en als het even kan niet te afgelegen, is het geen probleem.
                            Een ander verhaal is natuurlijk wat een en ander gaat / mag kosten.
                            En wat betreft ramen etc, doet betonijzer + hoekprofiel wonderen.
                            Uiteraard moet er ook dan nog wel een alarm op. Maar dat het je wat gaat kosten lijkt me onoverkomelijk.
                            helaas dat was er nie bij. het is zo afgelegen als de pest.

maar wel heel groot.

heb trouwens een alarm bedacht dat heet een hond.
                            groetjes,
                            Bas

Comment

• Scan head
                              • Feb 2004
                              • 143

Vader heeft een mooi bedrijfje dicht bij huis te staan, verwarmd en beveiligd, dus ik vragen mag mijn apparatuur daar staan? best, 10 euro per maand! Nou, van je familie moet je het maar hebben hé!

Comment

• Music Power
                                • Apr 2001
                                • 382

Me ouders ook een eigen bedrijf met een bedrijfspand. Daar heb ik sla ik me apparatuur op. Mooi verwarmd / beveiligingsysteem er in.
                                En wat betaal ik ? 0 euries
                                Greetz...Frank

Comment

Working...