hoe slaan jullie jullie spullen op???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juriaan
    • May 2004
    • 190

Ik ga een ruimte bij Shuregard huren
    is niet zo kapot duur
    of ik doe ut bij Citybox moet nog ff kijken

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

citaat:Geplaatst door BAJ productions
      ik heb nu de beste beveiliging! twee honden. en om te zorgen dat ze aan me wennen en der nu tog bijna fulltime loop. heb ik der ook mijn caravan neer gezet. en slaap ik daar.
      Leuk bedacht, nu ga je in de schuur ook nieuwe opstellingen bedenken of zo, dat je er dan de hele dag bezig bent, of ben je met oud hout bezig? [8D]

Btw, een 17 jarige met een eigen caravan? Doe maar luxe!

Comment

• BAJ productions
        • Jul 2003
        • 587

um caravan is oud. heb ik voor 300 euri gekocht maar voldoet.

ja ben voor lopig zo lang ik examens heb fulltime aan wezig om twee dingen te doen.
        1. de schuren daar op knappen.
        2. boxen bouwen. waar nu ik bezich ben met een paar M-hoorns
        groetjes,
        Bas

Comment

• SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

In een ander topic ging het er geloof k over dat er bij Shureguard in meerdere keren is ingebroken... Kep dan liever een opslagruimte die veilig is, dan een opslagruimte waar je een aanhanger kan lenen voor alle spullen die inmiddels al gestolen zijn.
          Nadeel is vaak dat men de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

In het topic over gestolen materialen wordt idd verwezen naar 1 diefstal bij een vestiging van Shurgard in Den Haag. Ik ken de benadeelde en ook de genoemde vestiging zeer goed. En de daders hebben hun slag gewoon zeer grondigd voorbereid. Echter, Shurgard maakt zowel van zichtbare als onzichtbare beveiligings materialen gebruik. Ook lopen er sinds die inbraak extra beveiligingsdiensten elke nacht hun rondes op alle vestigingen in het hele land

Zelf ben ik huurder van meerdere boxen (ruim 55 mtr) bij een andere vestiging van Shurgard en heb niets anders dan goede ervaringen met dit bedrijf. Mijn spullen staan droog, verwarmd, kan droog laden en lossen.

Neen, ik heb geen aandelen (was het maar zo'n feest) en ben elke maand ongeveer 550 euro kwijt ex btw maar heb wel een hoop gemak (oa testen van 4 kw aan geluid, om 3 uur snachts, geen hond die er last van heeft
          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Ok, is ook weer recht gezet. Eenmalig voorval.

Comment

Working...