Koninginnedag 2004

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

    #46
    en nu... nog ff snel een biertje en dan lekker slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen...

    Twas een lekker dagje, veel kilusjes gedaan met z'n allen, maar toch goed gegaan allemaal.

    Trusten
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

    Comment

    • som
      • Nov 2002
      • 787

      #47
      was weer een fijn dagje,alles gegaan zo verwacht, en das altijd weer fijn.
      janez detd was helemaal te gek, wel dopjes meenemen
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

      Comment

      • eddy56
        • Mar 2004
        • 102

        #48
        citaat:
        --------------------------------------------------------------------------------
        Geplaatst door eddy56

        29st nederlandstalige band + tape act. monitormixen in groenlo (citylido)
        30 st om 9 uur bouwen in meppel en dan om
        5 uur door naar middelstum (groningen) voor licht top 100 band.
        1 mei slapen en stappen!



        --------------------------------------------------------------------------------


        geplaatst door dj hansie v
        Kijk dat is toevallig, ik ben zelf geboren in Middelstum en woon nu in Meppel..
        Wat doe je precies? Barricade in Meppel?
        Mijn baas doet die normaal maar omdat er een andere band zou komen en er al geluid/licht was geregeld hoefde hij niet..voor welk bedrijf werk je?

        Ik moet zelf van 12 tot 4 geluid doen in de stad in Meppel..
        Daarna in Nijeveen drive in showtje neer zetten, en dan rap weer naar Meppel, draaien in een cafétje..

        Dan slapen en zaterdags weer een drive in showtje wegzetten in Zuidwolde..
        --------------------------------------------------------------
        In meppel was voor sound check uit zwolle.
        met barricade ja. wat vond je ervan ?

        stondjij met die behringer set? of dinacord?

        sávonds niet naar middelstum gegaan, maar naar hattum iemand met migraine vervangen en bandje geschoven. 's nachts doodop maar wel leuke dag + avond ervoor gehad
        Apogee, i\'m loving it!

        Comment

        • Booster
          • Feb 2002
          • 86

          #49
          citaat:Geplaatst door kelsson
          Dat heet daar de Koekamp, maar vooruit...
          Ziejewel, dacht wel dat ik het fout zou hebben... wist alleen dat het iets met koeien te maken had.
          citaat:
          Welk bandje heb je daar gedaan dan ?
          Intwine
          Oxymoron: Vrouwen-logica

          Comment

          • dokter dB
            • Nov 2003
            • 1535

            #50
            @booster:
            die fer de groeten (feah int haags, moet je zeggen vindtie niet leuk),

            heb jou tog ook wel eens ontmoet in p60 oid? volgens mij met postmen...
            knoppen en waarden :)

            Comment

            • DJHanSieV
              • Jan 2003
              • 79

              #51
              citaat:Geplaatst door eddy56

              citaat:
              --------------------------------------------------------------------------------
              Geplaatst door eddy56

              29st nederlandstalige band + tape act. monitormixen in groenlo (citylido)
              30 st om 9 uur bouwen in meppel en dan om
              5 uur door naar middelstum (groningen) voor licht top 100 band.
              1 mei slapen en stappen!



              --------------------------------------------------------------------------------


              geplaatst door dj hansie v
              Kijk dat is toevallig, ik ben zelf geboren in Middelstum en woon nu in Meppel..
              Wat doe je precies? Barricade in Meppel?
              Mijn baas doet die normaal maar omdat er een andere band zou komen en er al geluid/licht was geregeld hoefde hij niet..voor welk bedrijf werk je?

              Ik moet zelf van 12 tot 4 geluid doen in de stad in Meppel..
              Daarna in Nijeveen drive in showtje neer zetten, en dan rap weer naar Meppel, draaien in een cafétje..

              Dan slapen en zaterdags weer een drive in showtje wegzetten in Zuidwolde..
              --------------------------------------------------------------
              In meppel was voor sound check uit zwolle.
              met barricade ja. wat vond je ervan ?

              stondjij met die behringer set? of dinacord?

              sávonds niet naar middelstum gegaan, maar naar hattum iemand met migraine vervangen en bandje geschoven. 's nachts doodop maar wel leuke dag + avond ervoor gehad
              Nee dat was mijn baas, stond ook ietsjes verder op met een actieve AD set..
              Ik stond op 4 plaatsen, moet geluid doen voor dansschool (demonstratie)
              Klote werk, volgende keer word alles mooi aan de kar vast gemaakt..dat gesjouw

              Heb je niet gehoord, zoals je had kunnen lezen moest ik zelf ook werken dus helaas..
              Stonden jullie op het kerkplein? Of op de wheem (waar die behringer set stond)?

              Comment

              • Lazy
                • Sep 2003
                • 294

                #52
                Wie deed Museumplein?? Waren dat VL3000's??

                Comment

                • twtia
                  • Jun 2002
                  • 77

                  #53
                  tot een uur of 8 ging het heerlijk in het zonnetje, daarna volledig veregent en verbliksemt.
                  hopelijk is het 5 mei beter weer.
                  sound, sorbets and surfing. The 3 most inportant things in life

                  Comment

                  • splash
                    • Aug 2002
                    • 342

                    #54
                    citaat:Geplaatst door Lazy

                    Wie deed Museumplein?? Waren dat VL3000's??
                    Lijkt er wel op (washes).
                    Ze hadden iig een probleem met die scroller/blinder gevallen die richting het publiek moesten schijnen...

                    Comment

                    • Rock On
                      • Jan 2004
                      • 250

                      #55
                      @booster; dan heb ik jullie nét gemist, helaas. Ik hoor telkens van Mark (die moet je kennen, vanachter die andere tafel verborgen achter het PA ) dat het een superbandje is, maar telkens mis ik de kans om te komen kijken.
                      Dan maar weer de website in de gaten houden...
                      "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

                      Comment

                      • kokkie
                        • Nov 2003
                        • 1166

                        #56
                        Tjonge Mike, ik vond je vorige week helemaal niet op Heleen lijken.
                        En Heleen lijkt niet op Mike.

                        Heb ik nu last van mijn ogen of van mijn hersenen dat ik het een en ander verwar?

                        Een ding klopt (en snap ik) wel, Intwine is een lekker bandje.
                        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                        Comment

                        • Booster
                          • Feb 2002
                          • 86

                          #57
                          Ik ga voor de dikke off-topic:

                          citaat:Geplaatst door dokter dB


                          heb jou tog ook wel eens ontmoet in p60 oid? volgens mij met postmen...
                          Daar was ik in ieder geval bij, maarruhm, Postmen... waarom niet in St. Maarten dan?
                          Fer is er woensdag weer bij, kijken of ik het ga onthouden.

                          @ Rock On:
                          als je dan toch een keertje Mark komt pesten: doe gelijk een gedagje bij de lichttafel dan.

                          @ Kokkie...
                          Last van je ogen kan mijn schuld zijn... niet te veel in de lampen kijken.
                          Verder, de enige Mike die wat met Intwine te maken heeft is de FOH man... 'k ben wel bijna net zo lang als Mike, maar lang niet zo mannig... en werk toch wel met een iets andere tafel.

                          Tot zo ver met de excuses voor het afdwalen.
                          Oxymoron: Vrouwen-logica

                          Comment

                          • dokter dB
                            • Nov 2003
                            • 1535

                            #58
                            citaat:Geplaatst door Booster


                            waarom niet in St. Maarten dan?
                            Fer is er woensdag weer bij, kijken of ik het ga onthouden.
                            daar was idd ik niet bij, bij de pijp aan st. maarten ... ik zat ergens bij maleisie op een onbewoond eiland, en dat was erg tof.

                            wel zeggen he, als je fer weer ziet, dat ga jij nl wel omthouden[8D]

                            Werk je nog bij plee60 dan?
                            knoppen en waarden :)

                            Comment

                            • eddy56
                              • Mar 2004
                              • 102

                              #59
                              citaat:

                              Nee dat was mijn baas, stond ook ietsjes verder op met een actieve AD set..
                              Ik stond op 4 plaatsen, moet geluid doen voor dansschool (demonstratie)
                              Klote werk, volgende keer word alles mooi aan de kar vast gemaakt..dat gesjouw

                              Heb je niet gehoord, zoals je had kunnen lezen moest ik zelf ook werken dus helaas..
                              Stonden jullie op het kerkplein? Of op de wheem (waar die behringer set stond)?
                              Niet gehoord?[8D] je stond op een gegeven moment met die dansers achter ons podium, maar niet echt geluistert denk ik dat je dat bedoelt.
                              wij deden Kerkplein, heb wel even geluisterd bij die andere set's maar was blij dat ik op het kerkplein stond.
                              we draaiden daar met apogee met crown versterkers erachter heerlijk setje.

                              Greetz eddy

                              Apogee, i\'m loving it!

                              Comment

                              • Rock On
                                • Jan 2004
                                • 250

                                #60
                                @ booster; zal ik cker ff doen. Veel plezier in Roermond van de week. Ik mag het jeugdpodium in Haarlem bemannen de hele dag. Hoop dat het een beetje weer is.
                                "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

                                Comment

                                Working...