Iemand bekend met L&E .......... ???

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

    Iemand bekend met L&E .......... ???

    Hallo,

    Ik probeer met iemand in contact te komen van het bedrijf L&E (maakt niet uit van welk gedeelte, was namelijk L&E lightning (daar zoek ik iemand van) L&E stages, L&E rigging en trussing, L&E specials en L&E events).

    Bedrijf is een tijdje geleden failliet gegaan, maar ik heb nu een vraagje aan een vormalig medewerker van L&E lightning. Mocht je iemand anders kennen die waar dan ook bij L&E gewerkt heeft, dan hoor ik het graag.

    Bedrijf was trouwens gevestigd in Etten Leur.
    Is weer terug !
  • Lazy
    • Sep 2003
    • 294

    #2
    Ik denk dat er weinig meer van de inboedel over is....

    Comment

    • R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

      #3
      Volgens mij zaten die in hoeven hoor, maar kan er naast zitten, hoe dat allemaal afgelopen is met het bedrijf is nogal vaag, heb ooit gehoord dat ze in belgie, turnhout, weer de zaken hebben opgepakt. Geloof dat de mannen van timescape die hier ook vaak zitten wel wat meer kunnen vertellen.

      Comment

      • timescape
        • Oct 2002
        • 328

        #4
        Hmmzz...

        toch niet Ralph, bedrijf waar wij een tijd mee samengewerkt hebben is E&E. Deze zat idd in Hoeven. Dit was trouwens maar een Ă©enmanszaak, waarvan de eigenaar later by Wytec is gaan werken, en nou daar vanalles doet. Onder meer de Brabant Party's heeft ie van licht voorzien geloof ik.
        Maar L&E uit Etten-Leur zegt me niks. Is al wat langer geleden dan misschien ?

        Groeten Jeroen

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          Als je een belanghebbende in het faillisement bent dan kan je contact opnemen met de curator.
          Momenteel loopt er een geweldige tv reclame over hoe de site van de Kamer van Koophandel je van dienst kan zijn.
          Daar heb je meer aan dan aan de menningen en ervaringen van forum deelnemers in dit geval.

          Kortom: even via de KVK contact leggen met de bewindvoerder/curator en je weet precies waar je aan toe bent...

          Slotje omdat hier verder niets zinnigs over te vertellen valt. Heb je hierover een andere mening, mail!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

          Comment

          Working...