Hoogspanning niet nodig, wel 2 haken en 1 dag.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sussudio
    • May 2001
    • 534

    Hoogspanning niet nodig, wel 2 haken en 1 dag.

    Bij een rondje langs de websites van onze conculega's. Onderstaande "promotie" wilde ik toch even met jullie delen. Ik ben bang dat wij wel kunnen opdoeken met zulke concurrentie in de omgeving

    citaat:
    Hier volgt wat informatie over de drive-in show. Het geluid van de drive-in show is sinds de bijkomst van de nieuwe versterker helemaal goed, en het licht is ook redelijk in orde, hoewel ik zal blijven uitbreiden wat het licht betreft, zo is er laatst een laser bij gekomen. Ook zijn de effecten van het licht iets verbeterd door bijkomst van de rookmachine.

    Deze drive-in show wordt met 2 jockey's bediend, de discjockey en de lightjockey. De discjockey verzorgt het geluid en de lightjockey (hoe kan het ook anders) verzorgt het licht.

    Bij optredens heeft de drive-in show altijd een paar dingen nodig, zoals een grote en stevige tafel, en 2 stevige haken in het plafond, waar de lichtshow aan kan hangen. Verder heeft de drive-in show genoeg aan 2 stopcontacten van 230 volt. Hoogspanning is niet nodig.

    Er valt natuurlijk altijd te overleggen hoe iets aangepakt wordt. Ook moet er rekening mee worden gehouden, dat vanwege het opbouwen en eventueel repareren van apparatuur, wij toch minimaal 1 dag van tevoren alles willen opbouwen. Dit om tijdnood en defecten te voorkomen.
    Drive-in Discoshow Sussudio
    Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
  • dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

    #2
    Site is onvindbaar met Google [)]

    Hoe zouden ze dat doen, hoogspanning in de huiskamer. Dat wordt wel een booming feestje dan denk ik zo...

    Die laatste alinea is trouwens nog erger dan het eerste gedeelte aangezien hoogspanning met krachtstroom vergelijken gewoon een beetje onbegrip is. Dat je de drive in een dag vantevoren moet opbouwen vanwege defecten is toch wel erg tragisch. [8)]

    Comment

    • som
      • Nov 2002
      • 787

      #3
      Er valt natuurlijk altijd te overleggen hoe iets aangepakt wordt. Ook moet er rekening mee worden gehouden, dat vanwege het opbouwen en eventueel repareren van apparatuur, wij toch minimaal 1 dag van tevoren alles willen opbouwen. Dit om tijdnood en defecten te voorkomen.

      ik moet zeggen dat ze blaken van zelfvertrouwen[]
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

      Comment

      • Controller
        • Apr 2002
        • 745

        #4
        [)][)][)][][]

        Maar een dag om op te bouwen wat vraagt die drive-in eigenlijk ?

        Comment

        • quincman
          • Mar 2003
          • 66

          #5
          LOL zo'n 1 euro per uur zeker? Dan kan ik ook wel aan mn geld komen als ik 1 dag van te voren opbouw..

          Comment

          • kokkie
            • Nov 2003
            • 1166

            #6
            citaat:Geplaatst door controller

            [)][)][)][][]

            Maar een dag om op te bouwen wat vraagt die drive-in eigenlijk ?
            een grote stevige tafel, 2 stevige haken in het plafond en 2 stopcontacten van 230 volt.

            Ze zullen er toch geen euri voor vragen zeker?

            Als je een locatie hebt waar alle wandcontacdozen dubbel zijn uitgevoerd zit je goed, ben je namelijk in 1x klaar.
            Of zullen ze 2 aparte groepen bedoelen?
            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

            Comment

            • dj_lucv
              • Aug 2001
              • 616

              #7
              citaat:Als je een locatie hebt waar alle wandcontacdozen dubbel zijn uitgevoerd zit je goed, ben je namelijk in 1x klaar.
              Of zullen ze 2 aparte groepen bedoelen?
              Het is dan toch een groepje stopcontacten [)]

              Comment

              • MatthiasB
                • May 2003
                • 674

                #8
                ik zou niet graag even naar zo een fuifje gaan en me onder hun lichtshow wagen :s

                of staan ze er zelf onder ?
                NIET-ROKERS sterven ook

                Comment

                • Freddie
                  • Nov 2002
                  • 195

                  #9
                  Wat doe ik dan altijd verkeerd. Opbouwen disco setje?

                  Ik werk ook te snel voor deze wereld
                  Als het licht uit is................. Is het donker

                  Comment

                  • rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5430

                    #10
                    Misschien kunnen ze voortaan mijn twee oude haken van de schommel uit de tuin meenemen. Die zijn nog best wel stevig en dat is pas wat je noemt service naar de klant.
                    Enne
                    die hoogspanning hebben ze ook niet nodig, want daar staan ze natuurlijk zelf onder als ze alles van tevoren in maar 1 dag moeten opbouwen, met toch zo'n hele berg aan tech specs.
                    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

                    Comment

                    • dj_lucv
                      • Aug 2001
                      • 616

                      #11
                      Ik zou het wel erg leuk vinden om eens een linkje naar die site te zien. HEt lijkt me toch wel een indrukwekkend geheel staan er ook foto's bij?

                      Comment

                      • rene.derksen
                        • Feb 2004
                        • 649

                        #12
                        Weet iemand het telefoonnummer van deze show, ik moet nog een feestje regelen voor een kind dat laats 1 is geworden, z.s.m. a.u.b.!!![)][)][)]
                        Licht is altijd zwaar.

                        Comment

                        • BAJ productions
                          • Jul 2003
                          • 587

                          #13
                          weet niet hoe die website der uit ziet maar als die der net zo uit ziet als de tekst zal ik der nooit wat gaan huren. laat staan een lampje op hangen.

                          hoogspanning hebben ze wel nodig hoor anders hebbben ze ook geen gewone spanning als er geen hoogspanning was.
                          groetjes,
                          Bas

                          Comment

                          • Freddie
                            • Nov 2002
                            • 195

                            #14
                            doen ze het gewoon op batterijen? alleen dan heb je voor niets dat stopkontakt speciaal laten maken.

                            -Mogen het ook S-haken zijn, of willen jullie de echte G-haken, of karwei haken, ohw wacht, ik heb nog wel een haak aan me sleutelbos hangen []

                            -ohwja, ik heb die zaal 4 dagen van te voren afgehuurd (kost tegenwoordig toch niets), is dat ook goed, kan je misschien nog langs de importeur fietsen als iets het niet doet[]





                            Als het licht uit is................. Is het donker

                            Comment

                            • jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

                              #15
                              citaat:eventueel repareren van apparatuur, wij toch minimaal 1 dag van tevoren alles willen opbouwen.
                              Als je met apparatuur werkt dat na elke show kapot is, repareer je alles toch thuis of ligt dat aan mij [)]

                              Als ze al om haken vragen... ik heb zo'n idee dat ze dan ook niet aan safety's hebben gedacht. O ja, de elastiekjes die om hun cd's heen zaten

                              Comment

                              Working...