De Wholehog III sucks!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JeroentjE
    • Oct 2000
    • 197

    De Wholehog III sucks!

    Hoi allemaal,

    dit moet ik even kwijt; de Hog III sucks. Ja echt.

    In het kort wat het inhoud:
    Door op suck te drukken zet je de parameters van je lampen op de waarden zoals ze op dat moment (op het podium) staan (bijvoorbeeld uit een eerder gemaakt cue)de programmer in.

    Lachen man.
    Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
    Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
    Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

    #2
    Vind de GrandMA variant ook wel geinig: foutje gemaakt? Gewoon op OOPS drukken

    Constructievrijheid, heerlijk

    Comment

    • Lazy
      • Sep 2003
      • 294

      #3
      citaat:Geplaatst door JeroentjE

      Hoi allemaal,

      dit moet ik even kwijt; de Hog III sucks. Ja echt.

      In het kort wat het inhoud:
      Door op suck te drukken zet je de parameters van je lampen op de waarden zoals ze op dat moment (op het podium) staan (bijvoorbeeld uit een eerder gemaakt cue)de programmer in.

      Lachen man.
      Zat jij nou voor mij of niet ....

      Comment

      • AJB
        • Jul 2003
        • 2289

        #4
        Oops op grandMA is zeker niet gelijk aan Suck op Hog3 !! De Oops functie komt overeen met Undo en Redo(hog3), terwijl de Suck hetzelfde is als Active-load/Active-enter op de hogII.

        Undo en Redo functies nemen geheugen in beslag (vooral bij Hog3 omdat deze tientallen vergissingen kan terughalen), dus vergeet bij het backuppen van je show niet om de garbage op te ruimen. Ook kan de Hog3 zelf een integrity check doen over je show; altijd ff aanklikken.

        Klein detail bij undo/redo; dit geldt op de hog3 uitsluitend voor fixture-gerelateerde acties. Dus het sluiten van een view kan niet worden teruggehaald !


        PS heb het idee dat Lazy en Jeroen de Lightco dag hebben bijgewoond... Op www.lightjockeys.nl heb ik wat artikelen geschreven over Catalyst Media en Mexidia. Tevens staat er wat info over de Maxxyz, en de nieuwste software release van FPS.
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

        Comment

        • axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

          #5
          Is gewoon dezelfde functie als op hog2!
          Helemaal niks nieuws dus

          Hog2 : Active + ENTER en je hele output zit in je programmer

          Zijn best heel wat functies van naam verandert, of lichtjes aangepast, maar iets nieuws is het dus zeker niet.
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

          Comment

          • Lazy
            • Sep 2003
            • 294

            #6
            citaat:Geplaatst door axs

            Is gewoon dezelfde functie als op hog2!
            Helemaal niks nieuws dus

            Hog2 : Active + ENTER en je hele output zit in je programmer

            Zijn best heel wat functies van naam verandert, of lichtjes aangepast, maar iets nieuws is het dus zeker niet.
            Jij hebt goed opgelet bij de seminar bij Lightco...[]

            Comment

            • axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

              #7
              citaat:Geplaatst door Lazy
              Jij hebt goed opgelet bij de seminar bij Lightco...[]
              Was er niet []
              Gewoon veel gebruikte functie op Hog2

              Zou wel eens basiskennis kunnen zijn? [^][^][^]

              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                #8
                uit deze hoek komt ook de standaard uitdrukking Read The Fucking Manual, een standaard CE-opmerking trouwens, want daaarom levert de fabrikant dat manual er namelijk bij. En dan kom je idd leuke opties tegen.

                Comment

                • JeroentjE
                  • Oct 2000
                  • 197

                  #9
                  citaat:Zat jij nou voor mij of niet ....
                  Hoi,

                  weet niet, ik was er in ieder geval op dinsdagavond en zat vooraan aan de rechter kant!

                  Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
                  Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
                  Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

                  Comment

                  • Lazy
                    • Sep 2003
                    • 294

                    #10
                    citaat:Geplaatst door JeroentjE

                    citaat:Zat jij nou voor mij of niet ....
                    Hoi,

                    weet niet, ik was er in ieder geval op dinsdagavond en zat vooraan aan de rechter kant!

                    Dan zat ik achter jou, die bolle met die blauwe pet op...

                    Comment

                    • AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

                      #11
                      citaat:Geplaatst door axs

                      Zijn best heel wat functies van naam verandert, of lichtjes aangepast, maar iets nieuws is het dus zeker niet.
                      Hmmm...Ik ben toch echt van mening dat de Hog3 heel erg veel (positieve) veranderingen heeft doorgemaakt t.o.v. de HogII. Noem alleen de spreadsheet benadering, en je spreekt over een totaal ander concept ! Verder wil ik wel weer een enorme waslijst serieuze changes gaan intypen, maar voor geinteresseerde mensen; check de delphiforums (FPS). http://forums.delphiforums.com/n/mb/...rk&msg=13370.1 Er staat een post van mij met details...

                      Tip voor mensen die ECHT willen ingaan op kenmerken van de Hog3; mail Tenfeet voor een cursus !(absoluut de moeite waard)
                      info@tenfeet.nl of www.tenfeet.net

                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

                      Comment

                      Working...