Afscherming voor de nationale gekte?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Afscherming voor de nationale gekte?

is er ook een nederlandse internet-site die niet wordt geinfecteerd met dit vreemde nationale virus.
    wat heeft die vreselijke oranje-ballen-bedoening met licht en geluid te maken?
    ik mis dan eigenlijk permanent die leuke rode ferrari's in het forumkopje
    :
    die maken wel degelijk (een giga berg typhus-)geluid

en (ze hebben ook een rem-)licht(je)...

de J&H-site was toch virus-vrij? Ik heb mijn twijfels!
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe
  • dj ThunderXplosion
    • Apr 2004
    • 82

Blij dat ik niet de enige ben die dit opmerk.

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Juist Rinus als vaderlandsliefhebber heeft commentaar op Oranje !
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• erik_gj
        • Jan 2004
        • 129

Nee je bent zeker niet de enige, slecht design. Plak dan die bal achter dat 10 jaar J&H of haal de achtergrond weg (neem aan dat je met layers werkt) en maak die oranje. Maar wat je ook doet ik denk dat ornanje en paars niet echt wat wordt...
        zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

Hoezo vaderland? Als een NL voetballer maar even de kans heeft rent ie naar het buitenland om daar de club-eer hoog te houden.

Overigens heeft het wel met licht-geluidsforum te doen. Omdat de komende maand álle evenementen in het teken van voetjebal staan of ervoor zijn afgelast.....[B)]
          lekker belangrijk!

Comment

• DJP-BIM
            • Jan 2004
            • 289

en ik wou mijn website nog wel oranje maken [xx(]
            bimshowequipment.nl

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

citaat:Geplaatst door showband

Hoezo vaderland? Als een NL voetballer maar even de kans heeft rent ie naar het buitenland om daar de club-eer hoog te houden.
              En de Belgen komen naar jullie ! toch
              sis [:I]
              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Geef toe: de laatste paar jaar heeft Nederland niet echt meer gepresteerd. Om nou helemaal enthousiast te worden van een EK waarvan we al blij mogen zijn dat we de voorrondes halen...

Zielige vertoning, eerst maar es die Advocaat in de wissel...

Comment

• cobi
                  • Aug 2002
                  • 1083

Ach ja, ik begin inmiddels al imuun te worden voor al dat voetbal geouwehoer. Op het werk kan je geen radio meer luisteren, de tv kan niet meer aan en ook bij de benzinepomp begint de kasier al te zeveren over voetbal.

Ik hoor het (bijna) niet meer.

Langleven de Videotheek!
                  Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Bigfoot
                    • Nov 2002
                    • 151

de komende maand álle evenementen in het teken van voetjebal staan of ervoor zijn afgelast.....[B)]
                    En heren ondanks het slechte design, is het wel leuk om op een passende forum manier, aan volkssport nummer een te denken. En onze jongens in Portugal te steunen!
                    En we houden er ook wel wat werk aan over
                    Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

Comment

• splash
                      • Aug 2002
                      • 342

Amen!

Ik erger me kapot aan die spelers die, zodra ze net een beetje wat voor een nederlandse club beginnen te betekene, meteen naar Barselona of Joeventoes willen...

Comment

• Olaf Duffhuës
                        • Oct 2000
                        • 2477

De smerig rot voetbal...En dan druk ik me nog netjes uit...Kost klauwe met gemeenschapsgeld....Ze moeten die spelers naar prestatie betalen....Voeren ze misschien nog echt iets uit.....
                        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

ach, die 50 miljoen die er naar schatting tegenaangegooid worden waren anders toch maar op een zielige plank blijven liggen...)MOOOOAAAAAHHHHH !!!

Verhaal is te zielig voor woorden, maar dat zijn de trouwe fans dus ook. Ik heb gisteravond iemand letterlijk zien janken, tranen met tuiten, vlak voordat van nistelrooi gelijkmaakte...Zijn Geliefde Voetbal elftal Zou Missscg, schien wel kunnen verlie hie zen...Vahan de Duihuitsers, nog we hel..

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

Tja en wat nu vaderland. Als ze winnen gillen ze hier met z'n allen WIJ hebben gewonnen en als ze verliezen hebben ZIJ verloren. Die supporters staan echt altijd achter ornaje [B)]

Maar goed, ik verdien er ook weer wat aan dus niet zeiken.
                            Ik negeer gewoon al het oranje op sites, ik bezoek een site om de inhoud en niet om dat oranje spul dat er nu tijdelijk opstaat (voor die anderhalfe week dat ze mogen dan ).

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

citaat:Geplaatst door erik_gj

Nee je bent zeker niet de enige, slecht design. Plak dan die bal achter dat 10 jaar J&H of haal de achtergrond weg (neem aan dat je met layers werkt) en maak die oranje. Maar wat je ook doet ik denk dat ornanje en paars niet echt wat wordt...
                              Is dit nou al weer het 2e jaar dat J&H 10 jaar bestaat?
                              Op de homepage zie je er niks meer van.
                              Vanaf wanneer is dat 10e jaar eigenlijk ingegaan?
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...