Afscherming voor de nationale gekte?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Omdat voetbal sowieso al saai is, mannetjes die een beetje achter een bal aanhuppelen en hem dan door een ''goal'' heen schieten, wat niets anders is dan een paar plankies.
    Als het dan een zo'n gek gelukt is gaan ze elkaar knuffelen en na afloop gaan ze met elkaar douchen, het is gewoon een openbaar Anne Frank plantsoen!
    Het zou een stuk leuker worden als die gasten eens een minimumloon kregen en pas beloond werden als ze presteerden.
    Op die manier hou je alleen diegene over die het echt graag willen en niet diegene die het doen om het geld.
    Wat zou het voetbal dan vooruit gaan zeg, dat is toch niet normaal meer, van die gasten die binnen een maand een villa kunnen kopen en het grootste gedeelte van de tijd op de bank zitten (overmars)!
    We're ready to party, are you?

Comment

• JasperT
      • May 2003
      • 100

Mja, ik ben ook wel voor die oranje-gekte hoor, ik vind het allemaal wel leuk en ik zit ook voor de tv als oranje moet spelen (behalve zaterdagavond want dan heb ik een klusje).
      Het is toch hartstikke mooi als je zo'n stadion helemaal oranje ziet en heel het publiek uit zijn dak gaat als er gescoord wordt!
      Here I am, so what are your 2 other wishes?

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Ik vind het enig (NOT)
        Eigenlijk zouden ze eens het gemiddelde IQ moeten berekenen van alle voetbal fans, ik denk dat je net aan de 50 komt
        We're ready to party, are you?

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

lager
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• pro`d`user
            • Jun 2002
            • 534

Ik vind dat hele voetbal gebeuren best leuk, af en toe een wedstrijdje kijken,
            lekker pro-nederlands anti-duits.
            Waar ik me wel aan irriteer zijn die mensen die in Nederland een beetje in het oranje
            gaan lopen, op koninginnedag of als je echt naar de wedstrijd toe gaat oke maar zet je zelf niet zo op schut op straat.
            Barry K.
            Wij werken met EV ole ole
            In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• JasperT
              • May 2003
              • 100

Wat is er mis met oranje.. Ik vind het wel gaaf als mensen gewoon in het dagelijksleven bij dit soort dingen in het oranje gekleed zijn.
              En over de voetbalfans: ja, er zitten genoeg van die lage IQ gasten bij, maar vergeet niet hoeveel mensen er op zo'n avond naar het nederlans elftal kijken, het gemiddelde IQ is echt niet zo laag hoor!

Maargoed, de rest van het jaar ben ik ook geen voetbalfan, alleen als nederland speelt...
              Here I am, so what are your 2 other wishes?

Comment

• JeroentjE
                • Oct 2000
                • 197

Ik heb me gister weer schitterend vermaakt in de kroeg!

Beetje zuipen, beetje schreeuwen []
                Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
                Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
                Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Het voetbal op zich is niet zo erg maar alles er omheen. Die hele poppenkast. Bij steeds meer andere sporten zie je dit ook komen (schaatsen bv). En ik ben geen voetbalfan, en wat ik het ergste vind zijn die mafkezen die voor het knokken naar een wedstrijd gaan. Die kleine groep verpest het. Maar ik zal de hand niet slaan die mij op dit moment deels voed [:I]

En wij zijn niet het enige land met deze gekte, volgens mij hebben ze dit overal op de wereld wel. En toch beter deze gekken dan die uit Irak (maar dat is een ander onderwerp).

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Vandaag op het nieuws van RTL4:
                    Een verslaggever mocht uitzoeken hoe je aan kaartjes voor Nederland - Zweden kon komen. 1000 euro per stuk (incl. reis) dan heb je echt een laag IQ als je dat doet. Liever voor de buis dan maar!

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

citaat:Die Mannschaft landt stiekem in Duitsland
                      FRANKFURT - De spelers en begeleiders van het Duitse voetbalelftal zijn donderdag in alle stilte geland op het vliegveld van Frankfurt. Na de uitschakeling tijdens het Europees voetbalkampioenschap in Portugal had 'Die Mannschaft' duidelijk geen zin in pottenkijkers.

Het vliegtuig met het Duitse elftal landde op een baan die gereserveerd is voor medewerkers van het vliegveld. Vervolgens stapten de voetballers en coach Rudi Völler in een bus die naar het VIP-gedeelte van vliegveld Frankfurt reed. Op die manier ontweken ze de media en enkele fans die het team opwachtten. "De voetbalfederatie heeft ons gevraagd om de selectie volledig af te schermen", zei een woordvoerder van het vliegveld.

Overigens namen de spelers van Bayern München en VfB Stuttgart meteen een ander vliegtuig. Vijf internationals, onder wie Ballack, bleven in Portugal voor een vakantie.
                      Kom op Rinus....dit alleen is toch al die oranje gekte waard
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

Idd, maakt me dag weer goed. Prima compensatie!

Comment

• Carl
                          • Nov 2000
                          • 907

citaat:Eigenlijk zouden ze eens het gemiddelde IQ moeten berekenen van alle voetbal fans, ik denk dat je net aan de 50 komt
                          Da's niet het gemiddelde, maar de som![}]

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Las gisteravond de duitse BILD-zeitung,

die van vorige week woensdag bevatte een route om met de nederlandse caravan zo snel mogelijk naar huis te gaan, niet via duitsland, etc.

Maar die van vorige week donderdag bevatte een tegoed-bon (gutschein) om 1 uur links te mogen rijden op de Duitse Autobahnen, met caravan, als je dat Gutschein maar wel op je zijraam had geplakt.

Wie had het over Duitse Humor???

Comment

Working...