Collega's pesten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Enrico
    • Jun 2004
    • 28

Collega's pesten

Daag

Ik ga in september naar amsterdam, een opleiding ITT volgen. En nou wil ik een aantal tips, hoe ik mijn mede studenten op een leuke en legale (wil geen ruzie met mn leraar de 1e week) manier kan pesten in een "theater" omgeving. (met licht en geluid dus)

Als je wat leuks weet, roept u maar

Mvg
    BOEM is HO!
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

*kuch* zekering *kuch*
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• LJ Tom
      • Nov 2003
      • 202

Denk niet dat dat direct een goede eerste indruk gaat nalaten?
      Groeten

Tom Venken

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

alle lampen in de school op een looplicht zetten of vervangen door lekkere krachtige strobo's.

Vervolgens zo'n 'verkeerd' mp3'tje (dus met die irri storing erin) over de intercom van de school laten klinken.

Comment

• Booster
          • Feb 2002
          • 86

DMX gestuurde lampen: lamp zelfde DMX adres als een andere lamp geven.

Hebben ze "dip-switch" adressering: dat wat boven staat, beneden zetten en dat wat beneden staat naar boven:
          Heb me suf-gepiekerd waarom die stomme rookdoos het niet deed.
          Oxymoron: Vrouwen-logica

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

heb al eens een soft-patch aangepast : kanaal 1 werd naar dmx 511 gestuurd, de tafel is zelfs retour importeur geweest, want kanaal 1 deed het niet...

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

In geval van Avolites consoles; lcd-contrasten en helderheid helemaal dichtdraaien. Hierdoor lijkt het scherm stuk (Avo heeft als bekende klacht nog wel eens een losse VGA-kaart).

Bij bijv. een GrandMA; maak een macro die zichzelf terugroept, en link hem aan een que halverwege de show (loopt dan altijd vast)...Deze is trouwens enkel leuk in repetitie-tijd...daarna zegmaar ronduit gemeen []

Bij ladingen macjes; klein L201 of L132 filter voor lens plakken. Hierdoor zal de operator zich een ongeluk resetten om het kleurenwiel weer goed te krijgen...

MA-dimmers; aantal kanalen ff op switch zetten (curve instelling)...

In personality file van een tafel ff Cyan en Magenta wiel omzetten...Kan de opp. ALLE color-presets opnieuw maken, en werkt een evt colorpicker niet meer...

Je collega vragen om een L130 filter wil ook nog wel eens leuk zijn...(vooral als hij een gast-technicus gaat vragen om hulp...)

Hog; ff snel hercalibreren van touchscreens (natuurlijk helemaal fout...)

In geval van tafel met veel dmx-outputs ff kabeltjes omprikken...Klein effect, maar geloof me; duurt ff voordat je door hebt waarom alles raar doet Laat hierbij trouwens je conventioneel lijn altijd zitten (anders gaat trouble-shooten te snel)
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• MJ
                • Mar 2004
                • 140

gezien in theater in gouda
                een kluitje gemaakt van piepschuim en afgewerkt met gaffa
                ziet er uit als echt.
                leuk om naar een niets vermoedende collatechneut te gooien

Comment

• Pieter Huijgen
                  • Sep 2003
                  • 766

Tja, dat doet mij denken aan:

Een doosje zichtlijnen....
                  focusvloeistof om de beamer scherp te krijgen....
                  etc..
                  Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
                    Vervolgens zo'n 'verkeerd' mp3'tje (dus met die irri storing erin) over de intercom van de school laten klinken.
                    Je kan natuurlijk ook zelf even door een microfoon een feedback-imitatie geven

Comment

• JeroentjE
                      • Oct 2000
                      • 197

citaat:Bij bijv. een GrandMA; maak een macro die zichzelf terugroept, en link hem aan een que halverwege de show (loopt dan altijd vast)...Deze is trouwens enkel leuk in repetitie-tijd...daarna zegmaar ronduit gemeen
                      Dat heb ik ooit onbewust klaargespeeld door een of andere achterlijk foute riedel in de command line in te typen. Resultaat was idd best wazig! [)]
                      Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
                      Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
                      Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Het probleem is dan altijd; hoe kom ik er achter Anders start je onbewust steeds weer dezelfde macro... Collega van mij heeft ooit p.o. zijn lamp-start macro geupdate zonder het door te hebben... Iedere keer dat hij lamp-on deed, vloog binnen 10 seconden zijn tafel in de stress...[|)]
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jans
                          • Feb 2003
                          • 869

Ben eens door een keyboardspeler verneukt.
                          Op gezette tijden speelde hij een hoge noot waarbij ik dacht dat er feedback optrad. Als ik dan ging zoeken naar het probleem stopte hij. Even later deed hij hetzelfde dit een aantal keren na elkaar tijdens de soudcheck. En hij wist natuurlijk van niets.
                          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• rinus bakker
                            • Mar 2002
                            • 5430

Hallo Enrico,

Wat is in vredesnaam jouw motivatie hiervoor?
                            Bang dat je zelf in de maling wordt genomen, en geen snel 'weerwoord' hebt?
                            En als je je op voorhand al voorneemt dat je wilt gaan pesten,
                            dan zou je toch minstens zelf enige creativieit moeten tonen.
                            Of is het weer een geval van: 'beter goed gejat, dan slecht bedacht'?
                            Ik vind het een vreemde houding voor een nieuwkomer (zowel op dit forum als op die opleiding-ITT).
                            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Koszmo
                              • Nov 2002
                              • 185

misschien ook wel leuk als er bv. 2 computers naast elkaar staan ff de muis en het toestenbord verwisselen maar wel in de pc laten zitten... mensen worden dan helemaal gek, ik heb ervaring

Groeten,

Lars
                              Profiel - Mailtje

Comment

Working...