Hoorde gisteravond dat daar hard over gedacht wordt... dus we wachten vol spanning af !
PLASA 2004
Collapse
X
-
2 kristof
jij hebt zeker 'money to kill'? (of familie of kennisen daar?)een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Datum zou zijn :
Maandag 13 en dinsdag 14 september.
Reizen doen we samen, op plasa zelf gaat ieder zijn eigen weg.
Mailtjes naar diverse luchtvaartmaatschappijen,eurotunnel en enkele hotelletjes zijn onderweg.
Degenen die willen meegaan, neem ff contact met me op aub.
Prijs moet bepaald worden aan de hand van het aantal deelnemers.
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Prijsjes zijn ondertussen binnen.
Voor een 160 euri moeten het lukken om H/T vlucht vanuit schiphol/zaventem + overnachting (kamer+ontbijt) te hebben.
De prijs zal beetje afhangen van de beschikbaarheid van de hotelkamers, vlucht en aantal personen.
Willen de geinteresseerden hun even aanmelden via mijn mailadres?
Dit voor vrijdag 27/8?
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
K,
het heeft even geduurd, maar dan eindelijk kunnen reserveren. Ik vertrek zelf zondag ochtend vroeg om 7.15 vanaf Rotterdam airport en kom terug op Woensdagochtend 9.55 uur
wie gaan er nog meer definitief ?cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Ik ga vandaag (zondag), vertek 7uur15 Brussel Zuid met de Eurostar, kom deze avond terug.
Betaal 85€ H/T per persoon.PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
Ben inmiddels twee dagen aan het rondhobbelen op de Plasa en kom genoeg dingen tegen waarvan je toch wel heel erg gaat geilen. Zo staan alle grote merken lichttafels op de beurs. Al lekker met de Pearl 2004, Regia etc etc mogen spelen (ook al laten crashen, maar dat terzijde....)
Zal wanneer ik woensdag middag/avond thuis ben proberen wat foto's te plaatsen...
Het is te merken dat veel bedrijven "denken" dat ze een goeie movinghead kunnen maken. Ook wordt er al gevraagd om een nieuwe Movinghead test tijdens een nederlandse beurs... dus wie weet...
Persoonlijk was ik erg te spreken over de nieuwe Source4 theater lampjes...
Ook Studio Due had nieuwe fixtures uit...maar daarover misschien later meer. Misschien kunnen Arvid of Nils al wat aanvullen... ?
Voor diegene die morgen in London aanwezig zijn, bel even, wie weet op een internationale forum meeting ?
+31 10 243 7300cheers,
DeeJ
-
Wat mij vooral enorm heeft verrast; ESP Vision software die een combinatie met HighEnd (hog) aangaat. WAT een prachtig pakket, en hoe enorm realistisch...
Daarnaast de Hog3 Rockwing; zeer interessant, zeker nu de software vrijwel stabiel is, zal de vraag op festivals groter worden (en dus moet er een wing beschikbaar zijn)
Verder was de MA software sterk verbeterd, kon de Avo Diamond ineens ook matrix-jes + .avi files aan, en had de Maxxyz eindelijk een combi met de Maxedia media-server. Helaas in de Maxxyz nog steeds geen gesplitte processoren, Marc Colemont verwacht dit op LDI te kunnen showen.
Maar damn wat is die ESP mooi...[:I]If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
ja inderdaad dit was een erg mooi onderdeel het word zeker weer de nieuwe standaad daar naast was ik erg onder de indruk van de nieuwe cyber hoist sturing wat een mooie show
PLASA tot volgend jaar!!!!LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)Comment
-
Jajaja,
ik ben amper thuis geweest na de Plaza... Zal dit weekend proberen foto's online te zetten, had ook nog een klein filmpje van dat Cyberhoist gebeuren...
Ben het compleet met Arvid en Nils eens, dat ESP was SUPER!!!!1 (met hoofdletter S)cheers,
DeeJ
Comment