Hoe regelen jullie dat (schade door eigen gebruik)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Hoe regelen jullie dat (schade door eigen gebruik)

Beste forumleden, (liefste was er een beetje over)

graag even een vraag of ik juist zit of hoe jullie dit doen:

Een klant heeft vorige week zijn tweeter van een van zijn eigen podiummonitors defect gekregen tijdens een optreden waarvan hijzelf de podiummmixing deed. Nu heeft hij de organisatie gevraagd voor de kosten op te draaien. Ik heb hem gezegd dat ik vrees dat de organisatoren daar, volgens mij terecht, niet op in zullen gaan omdat dit, weerom volgens mij, valt onder eigen risico.

Wie heeft volgens jullie hierin gelijk?

P.S.: Met de zoekfunctie naar "verantwoordelijkheid" vind je alles wat ANDEREN je aan schade berokkenen maar niet indien je ze zelf veroorzaakt.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.
  • AH
    • Apr 2004
    • 248

Als die klant van je een taxi neemt, en de chaufeur blaast de motor op betaald hij daar dan ook aan mee ? (dacht het niet)

Anne.
    Anne Homan

Comment

• Daan Hoffmans
      • Aug 2000
      • 1225

Inderdaad... Beetje erg kortzichtig zoiets. Typisch een geval: lekker klagen en zeiken zonder even de moeite te nemen om de situatie van de andere kant te bekijken.

De klant huurt spullies met personeel omdat ie verwacht dat dat personeel weet hoe met dat materiaal om te gaan...
      <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Dus mensen hebben hem geboekt om ergens een monitormix te bakken...
        Terwijl hij dit doet molt ie zelf zijn eigen spullen...

Dus:
        Hij kent zn eigen spullen niet goed genoeg, of:
        Hij heeft een foutje gemaakt, of:
        hij heeft niet op zitten letten

Dit zal ws. niet in het laatste nummer zijn gebeurt, dus de organisatie heeft niet gekregen waar ze wel voor hebben betaald...

In mij ogen moet ie blij zijn dat hij netjes zn knaken ontvangt van de opdrachtgever.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

stom om je eigen spul te mollen.
          De eindklant is daar neit voor aansprakelijk, tenzij er eerst in handels-en leveringsvoorwaarden contractueel anders is gesteld, en dit VOOR de opdracht duidelijk door beide partijen is besproken.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Tot op heden is 100% van de reacties dus in regel met de zuivere logica.
            Dank voor jullie reacties en argumenten.
            Ik begon echt te twijfelen of ik nu de logica niet meer snapte of dat mijn klant de pedalen een beetje kwijt was.
            Voor mijn part mag dit topic worden gesloten tenzij iemand er echt nog iets nuttigs aan toe wil voegen.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...