Discobeurs 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

Discobeurs 2004

De discobeurs wordt nieuw leven ingeblazen. Vele jaren geleden werd er een gelijkwaardige beurs gehouden in de toenmalige Expohal in Hilversum onder de naam DISCOH.

meer info op www.discobeurs.nl
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

Ik zit al een tijdje de site in de gaten te houden, maar er staat nu eindelijk meer dan alleen de naam op...

Alles gaat hier hieral vooral om de disco, drankjes en hapjes ... maar kan je er ook van alles (nieuw en tweedehands) kopen?

Ik denk wel dat ik ga!
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

volgens mij gaat het hier niet zozeer om 2e hands verkoop, daarvoor moet je toch echt naar de PA-markt...
      grtz, Niels

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

citaat:Geplaatst door djbirdie

volgens mij gaat het hier niet zozeer om 2e hands verkoop, daarvoor moet je toch echt naar de PA-markt...
        Op de site staat het allemaal precies uitgelegd. En daar staat ook bij dat er wordt verzocht om zowel nieuwe als gebruikte apparatuur neer te zetten.

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

citaat:Geplaatst door Fritz

citaat:Geplaatst door djbirdie

Op de site staat het allemaal precies uitgelegd. En daar staat ook bij dat er wordt verzocht om zowel nieuwe als gebruikte apparatuur neer te zetten.
          Voor de verkoop dus?
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• djbirdie
            • Oct 2002
            • 509

citaat:www.discobeurs.nl

Als standhouders zoeken we bedrijven die met de inrichting van discotheken, clubs en kroegen te maken hebben. Niet alleen het geluid en het licht, maar ook decoratie en kleding, drankjes* en hapjes* en andere aanverwante zaken. Let wel van importeurs en distributeurs met een landelijk dealernetwerk verwachten we informatie stands met zo mogelijk demonstraties. Van de handelsbedrijven informatieve stands met spectaculaire aanbiedingen van nieuw en gebruikt materiaal.
            grtz, Niels

Comment

• admin
              Administrator
              • Aug 2000
              • 1009

Zie ook: http://www.licht-geluid.nl/forum/top...TOPIC_ID=11417
              Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• Jan-Peter
                • Jan 2001
                • 311

Door een fout bij Euretco is vandaag gebleken dat we op 20 oktober niet over de zaal kunnen beschikken.
                De beurs wordt nu gehouden op 27 oktober ! Noteer dit in je agenda, anders kom je in een zaal met een examen en dara zit je ook niet op te wachten denk ik.
                16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• BAJ productions
                  • Jul 2003
                  • 587

waarom duurt het nog zo verrekte lang.

heb der al zin in.
                  groetjes,
                  Bas

Comment

Working...