Goede digi camera

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Goede digi camera

Ok,

kom nu niet aan met termen als UTSE etc etc etc, want dat heb ik gedaan en bracht me niet de kennis die ik nodig heb.

Ik ben op zoek naar een goeie digitale camera. Ik wil hiermee betere foto's produceren van lichtshows dan met de camera die ik nu bezit (Sony DSC-P50)
    Ik ben dus benieuwd, waar de heren (en dames, laten we die niet vergeten) die al wat verder zitten op de sporten van het vak, hun foto's mee maken. Ook goeie tips om betere foto's te krijgen zijn uiteraard welkom.

Ik ben benieuwd !

cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • showband
    • May 2001
    • 4524

1) niet flitsen

2) iets langere sluitertijd

3) koop een camera met een grotere en betere lens. (bij sony dus de serie met grote zeisslens bv) "meer glas is meer licht op de chip"

4) fotografeer vanaf statief of houd minimaal de kamera tegen een pilaar/tafel/flightcase gedrukt zodat je toestel absoluut niet beweegt.

5) gebruik bij artiesten/DJ's de instelling met "het scherpstel kruisje midden in je display". Als je dan op je onderwerp richt terwijl er achter lampen vanuit het duister op je beeld schijnen. Dan verstoort het de instelling niet.

voorbeeld foto met cybershot 3Mpix:
    lekker belangrijk!

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

soryy hoor...maar echt recent en volges mij prima te vinden met behulp van de zoekfunctie: http://www.licht-geluid.nl/forum/top...68&whichpage=2
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...