<< Persbericht - Discobeurs 27 oktober 2004 >>

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

<< Persbericht - Discobeurs 27 oktober 2004 >>

[edit]Datum is gewijzigd van 20 naar 27 oktober 2004[/edit]

Disco beurs
    Na jaren van afwezigheid is er weer een echte discobeurs op komst. Een beurs waarbij de bezoekers alles op het gebied van de disco kunnen zien. Variërend van licht en geluidssystemen, decoratie en kleding, drankjes en hapjes. De organisatie rekent erop dat de grote merken ook aanwezig zullen zijn en dat de handelsbedrijven uit Nederland en België zorgen spectaculaire aanbiedingen.

Door de beurs op een door-de-weekse dag te houden zullen veel mensen in de gelegenheid zijn de beurs te bezoeken, te meer dat de uitgaans-bedrijven die zich met het fenomeen disco bezig houden op donderdag, vrijdag, zaterdag en/of zondag geopend zijn.

Net als bij de PA-markt, die ook door Eureka Events wordt georganiseerd, zijn er weinig tot geen beperkingen. Geluid en licht mag optimaal gedemonstreerd worden zolang de buurman er maar geen hinder van ondervindt. Decoraties en kleding zullen zich misschien wel middels een modeshow kunnen presenteren. Drankjes en hapjes kunnen in overleg een promotionele positie innemen.

Van importeurs en distributeurs wordt verwacht dat zij voor demonstraties zorgen en presentaties van de nieuwste materialen. Waarschijnlijk zullen op de beurs ook de eerste DJ-DVD-players te zien zijn.

Op de website www.discobeurs.nl is een lijst van deelnemers te zien evenals een plattegrond met standindeling. Let wel de tekening is een voorlopige opbouw en aan speciale wensen kan worden voldoen.

Reserveer in ieder geval in uw agenda 27 oktober 2004 van 14.00 - 22.00 uur de Discobeurs in het Euretco Expo Center te Houten.

Entree: E 10,00 per persoon. Minimum leeftijd: 16 jaar. Legitimatie kan gevraagd worden.

Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.
  • Jan-Peter
    • Jan 2001
    • 311

Door vervelende omstandigheden is hedenmorgen gebleken dat de beurszaal bij Euretco niet beschikbaar is op 20 oktober. Dit ondanks een schriftelijke reserveringsbevestiging van hen.

De nieuwe datum is nu 27 oktober.

Tijden en lokatie zijn onveranderd. Euretco Expo Center - Houten, 14.00 - 22.00 uur.
    16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• Jan-Peter
      • Jan 2001
      • 311

Nog minder dan twee weken te gaan en inmiddels zijn meer dan de helft van de standruimten verkocht. Helaas zien we hier op het forum weinig discussie over de beurs, dan wel reacties. Misschien na vandaag wat verandering daarin...

Comment

• Dropsen
        • Jan 2004
        • 375

Ik wil er niet al te veel over discussieren! M'n kaarten zijn al besteld, dus ik ben van de partij! Nu maar eens kijken wat volgens hun ouderwetse disco onder het genot van een hapje en een drankje inhoudt
        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• sound-vision
          • Oct 2004
          • 14

ik kom zeker met een groep ander licht en geluid geintereseerden dus

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

wij komen ook met 4 man.

maar begrijp ik het nou goed is het ongeveer(een beetje te vergelijken met de PA-markt) dus ook verkoop tweede hans spullen.

dan weet je ook wat voor auto (aanhanger) je mee moet nemen!

groetjes,
            Bas

Comment

• Jan-Peter
              • Jan 2001
              • 311

Ja, hoor er is zeker e.e.a. te koop. Er zijn verschillende handelaren aanwezig. Of je meteen al een aanhanger nodig hebt... dat kan ik niet voor je beoordelen.

Comment

• Jan-Peter
                • Jan 2001
                • 311

Als mutatie op het openingsbericht kan ik melden dat de minmumleeftijd is verlaagd naar 12 jaar om binnen te komen.

Comment

• Dropsen
                  • Jan 2004
                  • 375

Mn kaartjes zijn inmiddels al binnen (volgnummers 1 en 2 ).
                  Vanuit ons vakantieadres bij Apeldoorn ga ik woensdag met de trein. Wie gaat er nu nog meer?

Comment

• BAJ productions
                    • Jul 2003
                    • 587

mijn kaarten zijn ook binnen. voor de vragen de volgnr 3 en 4 en 5 en 11

hoelaat gaan jullie.

wie zijn net als bij de pamarkt vanplan om voor openning daar te zijn

uurtje of zo!

wij zijn makkelijk buiten te herkennen. een te kleine auto met een te grote kar! auto BMW en aanhanger tandemasser groot en hoog!
                    groetjes,
                    Bas

Comment

• Dropsen
                      • Jan 2004
                      • 375

Het lijkt me wel leuk om elkaar te treffen een tijdje van te voren! Is iemand bekend bij die plek en kunnen we dan een bepaalde plek afspreken?

Hoe laat?

Comment

• BAJ productions
                        • Jul 2003
                        • 587

um ben er niet bekend. maar kan wel zeggen dat we dit jaar vroeger komen. wij gaan om 12 uur weg. volgens onze reis planner zijn we er dan om 12.35 uur als het mee zit. maar ja.

wij hebben kleding aan van BAJ productions dus zijn te herkennen, spreek ons es aan. als je ons ziet.
                        groetjes,
                        Bas

Comment

• Dropsen
                          • Jan 2004
                          • 375

12.35 [:0]
                          Als het begint om 14.00 uur ... zo vroeg waren we nou ook niet van plan om daar te zijn, maar we zullen jullie aanspreken!

Comment

• F.V.D.88
                            • May 2004
                            • 58

citaat:Geplaatst door Dropsen

Mn kaartjes zijn inmiddels al binnen (volgnummers 1 en 2 ).
                            Vanuit ons vakantieadres bij Apeldoorn ga ik woensdag met de trein. Wie gaat er nu nog meer?
                            Welk volgnummer krijg ik? 1 of 2?

Maarja, we gaan zeker naar de beurs om de sfeer te proeven, te kijken wat voor nieuwe ontwikkelingen er zijn, om gezellig te kletsen met andere mensen en natuurlijk om te kijken of er leuk goedkoop spul bij zit!

MVG, Frank

Comment

• ralph
                              Banned
                              • Aug 2000
                              • 2649

Ga zeker kijken, is super centraal gelegen, ben erg benieuwd naar wat er wordt aangeboden!

Comment

Working...