<< Persbericht - Discobeurs 27 oktober 2004 >>

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan-Peter
    • Jan 2001
    • 311

Voor degene die vroeg komen... Het restaurant van Euretco is geopend voor lunch e.d. tot 14.00 uur...

Vanaf 14.00 uur is ook de caterring operationeel op de beursvloer... en rond het avondeten is er een plateservice Nasi-schotel.

Tot straks allemaal.
    16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

helaas wel vroeg weg maar een afslag gemist. ja waar we toen uit kwamen weet ik nie meer!

ergens op een plek waar ik nie wilde zijn heeft ons ruim uur gekost.

trouwens vondt het wat minder. had tweede hans spul verwacht maar was er niet te vinden hoorde bij een stand van de stand houder dat deze nadrukkelijk had te horen gekregen GEEN tweedehans spullen aan te bieden. dik kut dus
      groetjes,
      Bas

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

voor tweedehands spul moet je naar de PA-markt
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Michel_G
          • Dec 2003
          • 376

citaat:Geplaatst door djbirdie

voor tweedehands spul moet je naar de PA-markt
          Inderdaad, deze beurs was ook niet bedoeld als 2de pa markt. Maar wat het nou wel moest zijn kon ik er nou ook niet uit opmaken toen ik er was . Heb al op het n*w-l*n* forum genoeg negatieve reacties gelezen en ga er hier ook maar niet meer over uitweiden.

Is weer terug !

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Zoals de site van de beurs al aangaf was het niet een enorm enthousiast ontvangen beurs onder de potentiele exposanten.

De stands die er stonden waren meer gericht op dj, drive-in show en bedroom dj

Heb een aantal clubeigenaren gesproken op de beurs, evenals standhoiuders en een paar bezoekers: allen waren van mening dat deze locatie bijzonder veel geassocieerd wordt met de PA markt.

Vond het prijspeil van de aangeboden goederen juist erg netjes, zaten paar leuke aanbiedingen tussen!

Snap de commotie niet zo op newline forum, door de bovenstaande posting werd ik geprikkeld om even stukje te lezen daar over de discobeurs...
            eerst roepen ze allemaal dat het kut is, vervolgens gaan ze wel naar de beurs toe, vinden ze ook nog eens meer dan eigenlijk de opzet van de beurs is in hun richtingt, en vervolgens gaan ze roepen dat het echt kut was...
            Beetje droeve manier van lekker puh politiek...

Wat ik echt gemist heb op deze beurs zijn de importeurs/febrikanten
            Een heleboel standjes verkopen simpelweg hetzelfde, ben hele berg behringer tegengekomen op verschillende stands, zelfde geldt voor showtec kistjes etc.
            was sterk geweest als er ook "merken" vertegenwoordigd waren geweest...de vertegenwoordigers heb ik wel gezien....wellicht te angstig om deel te nemen aan iets nieuws?

Wat mij betreft organiseert Eureka volgend jaar 2x een PA markt, daar is volgens mij best behoefte aan!

Comment

• Michel_G
              • Dec 2003
              • 376

Eerst heb ik ralph geprikkeld en nu voel ik me toch weer geneigd te reageren.

Allereerst zeg ik niet dat de beurs kut is. Heb er echter wel een aantal opmerkingen/kanttekeningen bij. Het concept was opzich niet al te duidelijk vermeld op o.a. site, maar was bij mij wel doorgekomen dat het meer over artikelen en producenten zou gaan, dan over 2dehands artikelen. (want er zijn er genoeg die opeens lopen te zeuren dat er bijna geen 2dehands artikelen waren, maar dat was ook niet de opzet van de beurs)

Miste inderdaad de merken die zichzelf vertegenwoordigden. Waren er maar enkele helaas.

Achteraf is (naar mijn bescheiden mening) het bedrag wat je hebt betaald te veel voor wat je eigenlijk krijgt. Mensen hadden van te voren toch misschien al iets aan kunnen komen voelen, gezien het geringe aantal deelnemers en het soort deelnemers. Dus echt gaan zeuren van "ja er waren veel te weinig bedrijven", dat had je aan kunnen zien komen. Concept is opzich niet slecht, maar kan veel aan ontwikkeld worden.

Mij zal je ook niet horen zeggen dat het kut was, wel dat het tegenviel. Ging er met niet al te hoge verwachtingen heen, maar desondanks viel het tegen.

Over het idee van een tweede PA markt, daar hoor ik vanuit genoeg richtingen dat daar genoeg animo voor is. Maar dan kan je het misschien ook weer combineren met dingen als aparte hal voor voor andere bezigheden als eventueel entertainment en vertegenwoordigde merken. (of platenbeurs erbij). Ga de dan gewoon de PA markt verder ontwikkelen en maak hem veelzijdiger.

Maar dat is mijn mening, zijn vast heel veel andere mensen met andere meningen

Laat u horen !!! (als iedereen gewoon zijn mening en ideeen uit kunnen daar misschien erg leuke dingen uit komen waar mensen misschien nog wat aan hebben)
              Is weer terug !

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Een verder uitgewerkte PA-markt lijkt me ook geen onaardig idee. Je zou het een klein beetje meer richting de disco/dj's/drive-in shows kunnen trekken, zodat je wel de naam "disco-beurs" eraan kan blijven geven. Maar zorg dat er ook genoeg andere (soorten) bedrijven staan, dus ook een aantal stands voor andere segmenten van de licht- en geluidswereld.

Volgens mij is dit een gevalletje van Wet van Vraag en Aanbod. Gewoon kijken waar vraag naar is en kijken in hoeverre je daaraan kan voldoen!

Comment

• BAJ productions
                  • Jul 2003
                  • 587

van onze kant willen we laten horen dat we het tog erg mager vonden. en ja liever twee PA markten !!
                  veel liever

groetjes,
                  Bas

Comment

Working...