Sporthalfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

citaat:Geplaatst door ronny

citaat:Maar ja zo merk je dan ook hoeveel budget de organisatie heeft...
    als belg zijnde weet je zelf ook wel dat dit in belgië nogwel eens dikwijls tegen kan vallen he[xx(]

maargoed voor dit klusje viel het opzich nogwel mee.

mvg
    ronny
    Alles moet zo goed en zo spectaculair mogelijk zijn, maar voor bijna geen budget. En dan kiezen ze dikwijls voor het iets mindere ipv er iets meer geld in te steken.

Soms jammer...

In de nieuwe fuifzaal waar wij al 1x materiaal moeten zetten hebben heb ik er alleen nog maar front truss gezien... Wij waren de eersten, en tot nu toe ook de laatsten die er een carré neergeplant hebben... (Zelfs fuifen boven de 1000 man!)

Dit jaar gaan we nog verder, maar daarvoor start ik wel een post als het zover is...
    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Iko
      • Feb 2002
      • 766

Daarom doen we ook zo bar weinig in belgie Showtje voor 1-2000 man moet meestal voor onder de 1000 euro... [xx(] En dan wel veel truss en licht willen...

Comment

• cornedure
        • Jul 2002
        • 230

Ik vind het spijtig dat de posting van Ice is verdwenen. Dank je wel Davy Gabriels, moeten we vanaf nu met z'n allen alles wat hier gepost wordt supergeweldig vinden? Dan heeft de hele opzet van posten van foto's/filmpjes geen zin meer.

Even qua filmpjes (Als ik het mag aandurven tenminste):

Ik vind de lichtcombinaties geslaagd, maar ...
        ze worden op het verkeerde moment gebruikt.

Strobo strobo en nog eens strobo op alles(r&b, pop, club, house), is dat je hebbeding?

Haal eens een kleurenchase in je heads.

Soms is het wel héél donker in de zaal.

Laat je bewegingen misschien meer in de zaal zoeven ipv op het dak.

En wat ik altijd ongepast vind is de combinatie van moving head beweging zoals in filmpje 1 met een par chase. Dat maakt het geheel te druk. Of gebruik enkel je pars voor rock/80s en heads voor de rest.

Tenslotte: je opbouw van de climax in Junk Project - Control was helemaal mislukt. Eigenlijk was er helemaal geen opbouw. Strobo op het kalme moment? Waar is dan die rustige look gebleven? Jammer.

Ik moet wel zeggen dat de constructie zeer geslaagd is. Jammer dat er geen totaalbeeld is met de scans achter de DJ in de filmpjes.

Neem het vorige alsjeblieft als suggesties/raad en niet als vernietigende kritiek. Het zijn dingen die mij soms storen, maar de gemiddelde fuifganger natuurlijk allemaal worst zal wezen. Want bier moeten die hebben

Comment

• Iko
          • Feb 2002
          • 766

Denk dat vooral de komt omdat we meestal alle climaxe filmen en niet gewoon een niks aan de hand stukje. Daarom veel strobo effect. Plafon ben ik met je eens, maar denk dat dat vooral met tijd te kort te maken heeft gehad. Tom was om half 9 klaar met bouwe en de show begon om 9 uur. Complete klus werd ook pas 2-3 dagen ervoor bevestigd, dus tijd om thuis te progge was er ook niet.

Comment

• CyberNBD
            • Aug 2000
            • 1318

@ Cornedure:

Kleurenchases en gobo chases zijn meestal een van de eerste dingen die ik in een tafel mik, dat kunnen degenen die mij kennen vast wel bevestigen, op de filmpjes zijn ze niet te zien idd...

Strobo op alles valt ook wel mee, echte R&B gaan de parretjes rustig aan, head op een kleurtje en fertig. Maar bij de wat meer up tempo muziek zie ik liever een chase door de headjes of af en toe strobo dan koppen die maar wat cirkeltjes liggen te draaien en gobootjes/kleurtjes wisselen.

Af en toe donker heel even lijkt me niet zo een probleem, verder lijkt het op filmpjes vaak donkerder dan in werkelijkheid.

Verder ben ik ook niet lastig over kritiek, anders zou ik zeker niet zo frequent filmpjes en fotootjes posten. Waar ik wel lastig om kan worden is de manier waarop sommige kritiek gegeven wordt en door welke persoenen die gegeven wordt. (En das niet persoonlijk bedoeld).
            Mooie foto's kan iedereen wel maken, daar is ook geen chase, strobo of beweging op te zien, als een foto een beetje te donker is wordtie weggelaten, maar een live impressie (filmpje dus) blijkt toch lastiger, aan het aantal postings hier te zien.
            Verder vraag ik me af wie de post van ICE verwijderd heeft.. ik heb er in ieder geval niet om gevraagd.

CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• cornedure
              • Jul 2002
              • 230

Een excuus is hier misschien op zijn plaats: het zijn natuurlijk maar momentopnames, waarschijnlijk allemaal kort op mekaar gefilmd. En dat het donkerder lijkt dat het is, volledig akkoord.

Na een nachtje slapen en het antwoord op mijn kritische punten besef ik eigenlijk dat het vergeleken met de doorsnee lichtoperator een absoluut hoogtepunt was, vooral gezien jullie gebrek aan programmeertijd (om hoe laat kwamen de eerste bezoekers binnen?) Ja, ik ben te hard geweest, sorry daarvoor. Ik heb er al genoeg gezien waar ik plaatvervangende schaamte kreeg, en deze zat er niet bij.

En ja, ik zou dolgraag een filmpje posten maar mag jammer genoeg niet.

Comment

• CyberNBD
                • Aug 2000
                • 1318

We kwamen rond 15.00 aanzetten bij de zaal (13.00 gepland, maar helaas, vanuit Utrecht tot belgie kom je nogal es wat files tegen, en een vrachtwagen is sowieso niet zo snel), tegen 20.30 was alles af, maar toen moest er nog geprogd worden, 21.00 gingen de deuren open, programmeren is dus deels in blind mode gebeurd.
                Punt is dat ik vaak alles uitteken en ook precies weet hoe het wordt, graag zelf stroomverdeling etc doe, maar vaak ook nog es zelf moet programmeren. Opbouw is op wat trackspots met kuren (dan huur je er es een keer 4 bij om er wat reserve te hebben.. doen ze het niet) gewoon prima soepeltjes verlopen, alles is gebouwd met 5 man.

Licht rond Junk Project - Control was overigens inderdaad niet wat het moest zijn, vooral op het einde van het filmpje.
                CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• FiëstaLj
                  • Oct 2000
                  • 2068

In welk filmpje zit dat junk project - control dan ??
                  Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• CyberNBD
                    • Aug 2000
                    • 1318

Filmpje 3, lekker boenke [)]

Comment

• Harmen
                      • Sep 2003
                      • 379

met de vraag of iedereen nog wakker was [)]
                      ik in ieder geval na het zien van dat filmpje wel weer leuke track voor zoiets..

Comment

• FiëstaLj
                        • Oct 2000
                        • 2068

Ja idd... daar gaat het ff mis.

Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Rookie
                          • Nov 2004
                          • 104

Beste tom, even mijn complimenten over deze productie welke fuif was dit want dit is niet zo ver van mijn thuis af en ik ben er niet geweest wel wat gemist. Ik vind dat het idd een terechte opmerking is rond "control" Maar wanneer ik dan de show rond tiesto bekijk zeer knap en het stoort me zeke rniet dat de heads het plafond wat uit lichten vind het zelfs wat hebben. Nog een vraagje wat zie op het einde en begin van filpje 3 bubbelbellen? Of confetti of dergelijke.
                          Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• ronny
                            • Dec 2002
                            • 2139

zal wel confetti geweest zijn, want der stond zo een confetti kanon met een blazer in.

Overigens was dit een pre chrysostomos fuif denk ik, van het s j bergmanscollege uit genk en de zaal was natuurlijk de fitlink in diepenbeek, maar dat had je al door

mvg
                            ronny
                            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Rookie
                              • Nov 2004
                              • 104

Jaja da had ik al redelijk snel "gespot"
                              Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• keenoncoolstuff
                                • May 2003
                                • 695

En weer het zoveelste topic-uit-het-stenen-tijdperk dat ineens weer uit de diepvries wordt gehaald. Zucht...
                                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

Working...