Promo filmpje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Nee? Moet die dan niet zo zitten?
    Is het gelijk hoe de trussdelen tegenover elkaar zitten?
    Mij is altijd aangeleerd te maken dat de diagonalen evenwijdig zitten...
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• KS
      • Oct 2005
      • 23

Ik denk dat ik ongeveer hetzelfde ga zeggen als de mensen hier boven. Maar toch doe ik het :-P

Het filmpje is leuk maar komt niet professioneel over. Wat je met het filmpje wil berijken is dat mensen, na het zien ervan, je in willen huren voor hun grote 'party'. Zouden mensen dat willen na het zien hiervan? Nee, ik denk het niet. Ik denk dat er weinig informatie gegeven wordt over wie jullie zijn en wat jullie doen. Ik weet het niet. Ik heb enkel een man gezien die een Mac van de ene plek van de truss naar de andere plek hangt (wat trouwens een heel erg slecht shot was). De beelden van het feest zijn anzich prima maar niet voor een promotie van je bedrijf. Ik denk dat handiger om wat informatie langs te laten gaan. Wat doe je? Hoe lang besta je? Hoeveel werknemers? Waar eigenlijk? etc etc...

Wat mij opviel was dat de beelden heel erg bewogen. Probeer je camera stabiel te houden, neem des noods een statief mee. Jammer dat je trouwens de zoenende mensen laat zien, dat voegt toch niks toe? Ik vond het onsmakelijk.

Ik ga nu stoppen want ik wil je niet helemaal de grond in branden. Nogmaals het idee is erg goed maar de uitwerking schiet te kort. Als je ooit nog een beter filmpje wil maken, probeer gewoon even op een rijtje te zetten wat je wil laten zien (en waarom?). Maak eventueel een storyboard om je opbouw te bepalen en denk na over het imago wat je jezelf aanmeet.

Succes.

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Hebben jullie ook gezien wanneer de OP dit filmpje gepost heeft?
        We're ready to party, are you?

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

citaat:Geplaatst door driesmees

Nee? Moet die dan niet zo zitten?
          Is het gelijk hoe de trussdelen tegenover elkaar zitten?
          Mij is altijd aangeleerd te maken dat de diagonalen evenwijdig zitten...
          Ah joh, maak geen bal uit. Gaat het ook niet over.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• KS
            • Oct 2005
            • 23

citaat:Geplaatst door DJ.T

Hebben jullie ook gezien wanneer de OP dit filmpje gepost heeft?
            hehe, goed opgemerkt

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Zo idd, goed dat je het zegt. Dacht al, voorjaar?[?]
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...