Biglite!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Bij de vrienden van Amstel hadden en ze ook 6 knoeperts hangen.
    Hier zaten wel scrolers voor.

Zelfde fabrikant?

Comment

• The dreamer
      • Jan 2006
      • 2

Eventjes een compleet verhaaltje maken ik heb die dingen dus al live zien werken bij beatstad ik de zomervakantie (tering wat een licht opbrengst) en heb ze laatst ook gezien op de theaterbeurs volgens mij worden ze ook echt watergekoelt ik zag nl heel de tijd iets van water voorbij komen.

En het verhaal met martin is dat zei deze biglite's leveren aan de mensjes in noord america daar zijn zij de exclusieve distrubiteur van!
      En er bestaat ook nog zoiets als een Superbig 6.0 wat dus duid op een 6000 wat xenon!

slotje?

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Even om jou uit "your dream" te helpen:
        Ik heb er al mee gewerkt.
        Ik heb ze dus ook al aangesloten.

En nee, ik heb geen verloopjes GK naar Gardena en andersom in mijn toolcase. Hoeveel duims slang heb je dan nodig bij een Big-lite en hoeveel duims dan voor een gewone Par scroller.

Laat maar open hoor, dit topic, misschien alleen wat onzin verwijderen
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Voor de volledigheid:

en

Voor alle details, technische weetjes en andere dingen waar je hier naar kunt gaan zitten raden!

Comment

• Lighting
            • Sep 2004
            • 209

Originally posted by AJB
            Maarrrruuuuh Nils...Ik ben wel voorstander van een paar Big-Lites in TO.... Wat vind jij ???
            ben bang dat we dan onze desk dan niet meer zien
            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Harmen
              • Sep 2003
              • 379

dan zou je idd wel winnen nils, maare wat was de regel ookalweer?

''het is niet toegestaan de desbetreffende fixture op welke wijze dan ook aan je show te laten participeren''

regel 4, blz2 van het wedstrijdregelement
              Last edited by Harmen; 01-02-06, 18:22.

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Ik park de matrix wand wel richtig onze tafel, en maak met de rest een showtje...winnen we dan alsnog ?

"Hoezo nog een lichttafel...zijn de NSP's op ???"
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Lighting
                  • Sep 2004
                  • 209

Originally posted by AJB
                  Ik park de matrix wand wel richtig onze tafel, en maak met de rest een showtje...winnen we dan alsnog ?

"Hoezo nog een lichttafel...zijn de NSP's op ???"
                  ja ik weet dat zinloze post per direkt verwijdert worden maar:HAHAHAHAHAHAHAHAHA
                  LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• rabies
                    • Mar 2006
                    • 42

gaat met zo'n biglite 6.0 je desk niet gewoon op in rook ?

Comment

• smmeij
                      • Aug 2000
                      • 110

Originally posted by rabies
                      Met de syncro light van 5 kw kan je, mits je brandpunt goed staat je sigaret aan steken, kan je nagaan hoe ver je tafel zal weg smelten, als het brandpunt van een 7kw spot 'goed' staat....
                      The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Comment

• vectorpijl
                        • May 2006
                        • 14

Originally posted by smmeij
                        Met de syncro light van 5 kw kan je, mits je brandpunt goed staat je sigaret aan steken, kan je nagaan hoe ver je tafel zal weg smelten, als het brandpunt van een 7kw spot 'goed' staat....
                        Citaat:
                        Origineel gepost door rabies

Sander

Je kunt ook wel beetje overdrijven....

Comment

• masterblaster

Ik weet dat het niet helemaal onder het topic past maar vind het nou ook weer niet nodig om er een heel nieuw topic over te beginnen.

Is er iemand die iets meer over de Arch spotjes weet???
                          Kom ze namelijk steeds vaker tegen alleen kan er nergens specs of wat van vinden.
                          Welk merk is het?
                          Alvast bedankt.

Comment

• BlueConfig
                            • Aug 2005
                            • 138

Heb ze nog niet echt in werking gezien. enkel op een beurs ACF. zagen er behoorlijke spotjes maar dat was op afstand natuurlijk.

De firma is belgisch maar franstalig als ik mij niet vergis. het is een soort group. Heb ooit hun site bezocht maar daar was niet veel op te vinden. ze hebben zelfs meer producten dan er toen op hun website vermeld stonden.

Jammer maar kan de site niet zo direct terugvinden
                            Greets,
                            BLue CoNFiG

Comment

• DJ nn
                              • Jun 2006
                              • 489

vraag ik me af of ze rekening houden met het LED-display ... kan je ni lezen alsie aanstaat !!!

verder zou ik tijdens het proggen van je show een zonnebril opzetten (mss is 2 ook niet zo slecht ... )

maar ik heb me wel bedenkingen bij de DMX... gaat die voeding niet storen ? balast is spoel > magnetisch veld > stroringen op signalen

grtzz DJ nn
                              PS: ik hoop dat ze niet in handen vallen van amateurs die een podium willen uitlichten zonder PAR's te hoeven hangen
                              ... the sound of silence...

Comment

• RRRRik
                                • Aug 2006
                                • 27

Originally posted by DJ nn

maar ik heb me wel bedenkingen bij de DMX... gaat die voeding niet storen ? balast is spoel > magnetisch veld > stroringen op signalen
                                De lamp wordt gevoed vanaf een losse ballast die met een lange mini-Camlock en data kabel wordt gevoed.....

R

Comment

Working...