Trouwerij & Carnaval

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Trouwerij & Carnaval

Hier nog 3 filmpjes die ik gevonden had van mezelf;

Trouwerij Eindhoven (22 April)
    This website is for sale! ewgeluidsverhuur.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, ewgeluidsverhuur.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Carnaval Schaesberg (7 Februari)
    This website is for sale! ewgeluidsverhuur.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, ewgeluidsverhuur.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Oude Harmoniezaal Maastricht (22 Januari, '04)
    Mit freundliche grube,

Edie
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

1e filmpje is erg slechte kwaliteit, wel het leukste. 2e filmpje vindt ik niet intresant, 3e filmpje mocht wel meer gefilmd worden...
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

filmpje 1:

tijdens de opbouw en programmeren maak je vloeiende bewegingen met je moving heads, maar tijdens de avond is het een kermis show[V]. Je laat je heads bewegen alsof het scans zijn... Dat snap ik nu niet. Met wat werd het geheel bestuurd? Waarom heb je niet enkele headjes op een kist gezet? Zo krijg je niveau waardoor het geheel er beter gaat uitzien. Een backdropje was ook leuk geweest.

mvg
      ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

citaat:Geplaatst door ronny
        bla bla
        Eerste filmpje zijn show is vrijwel geheel van Sander (SP-Audio) heb geen idee hoe & wat precies... Ik had slechts m'n JBL's als toppen daar.

@René; idd, korte filmpjes.. Komend jaar beter filmen[8D]
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

3e filmpje lijkt zowaar een band...! Een band met een ADHD-er achter de lichtknoppen.

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

citaat:Geplaatst door (iCe)

een ADHD-er achter de lichtknoppen.
            juist, komt er een rustig stukje en alles blijft hevig doorflikkeren
            lijkt wel of het een progje is dat op een hoge snelheid afgespeeld wordt en verder niet meer naar word gekeken?
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Haha, licht was idd matig.. Lichttafel was niet geheel onder controle. Maargoed.. Een van mijn eerste dingen toen..
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Digital Primate
                • Jul 2005
                • 20

citaat:Geplaatst door René.D

1e filmpje is erg slechte kwaliteit, wel het leukste. 2e filmpje vindt ik niet intresant, 3e filmpje mocht wel meer gefilmd worden...
                Jeetje zeg!! Iedereen is hier alleen maar negatief over andermans filmpjes! Maar iets positief zeggen, ho maar... [B)] Geen wonder dat er hier nauwelijks iets wordt gepost. Ik dacht dat we van elkaar konden leren? [V]

Comment

• rene.derksen
                  • Feb 2004
                  • 649

Het idee is wel leuk, maar doe het dan goed. Filmpje 1 is wel leuk zoals ik zeg, alleen zeg zelf: kwaliteit is ruk! Film 2 intreseert me gewoon niet (wat mensen en omgeving). En filpmje 3 is wel weer leuk maar net wat te kort om iets fatsoenlijks te zien.
                  Licht is altijd zwaar.

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

citaat:Geplaatst door Digital Primate

citaat:Geplaatst door René.D

Jeetje zeg!! Iedereen is hier alleen maar negatief over andermans filmpjes! Maar iets positief zeggen, ho maar... [B)] Geen wonder dat er hier nauwelijks iets wordt gepost. Ik dacht dat we van elkaar konden leren? [V]
                    Als het slecht is dan heb je als deelnemer twee keuze mogelijkheden:

1. je neemt nog een vers bakkie senseo en kijkt in je agenda en bent blij dat jij wel wordt teruggevraagd
                    2. je neemt de moeite om te vertellen wat je slecht vond, en hoopt dat de plaatser van het onderwerp blij is dat jij de moeite neemt om te vertellen wat er in jouw ogen mis mee is.

Kortom: al is de reactie nog zo negatief, dat anderen de moeite nemen om aan te geven wat er zo slecht aan is, dat is al een leermoment, iets wat de meesten erg weten te waarderen, kan uit eigen ervaring zeggen dat ik het meeste leer van keiharde kritiek, en het minst van vleiende woorden...
                    Tot zover lesje forumbeleid...nu weer back on topic aub[)]
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Dr. Edie
                      • May 2003
                      • 671

Nagoed, ik had ze toevallig opgenomen.. En dacht plaats ze Filmpje 1 is matig van kwaliteit, maar voldoende om te zien vind ikzelf. Bovendien spaart het wat dataverkeer

Filmpje 2 & 3 weet ik, slechts wat momentopname's.
                      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• sis
                        • Jul 2003
                        • 3305

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Nagoed, ik had ze toevallig opgenomen.. En dacht plaats ze Filmpje 1 is matig van kwaliteit, maar voldoende om te zien vind ikzelf. Bovendien spaart het wat dataverkeer

Jammer dat we de klank van de boxen niet kunnen horen !
                        sis
                        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dr. Edie
                          • May 2003
                          • 671

citaat:Geplaatst door sis

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Jammer dat we de klank van de boxen niet kunnen horen !
                          sis
                          Je mag altijd langskomen En uh, kan je de klank echt horen via een filmpje ?..
                          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...