Dichterbij 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeTAR
    • Jul 2005
    • 151

Dichterbij 2005

Terwijl ik bezig was met het schoonmaken van mijn computer kwam ik dit filmpje nog tegen.

Dit filmpje is gemaakt doormiddel van het downloaden van webcam beelden die op de website werd geplaatst.
    In Windows Movie Maker heb ik de plaatjes achter elkaar gezet en ik Abobe Premiere heb ik de rest verder afgewerkt.

Dit project heet `Dichterbij` en daarin gaan 60 jongeren samen in 1 week een theater voorstelling maken.

Theatergroep: Noord Nederlands Toneel

Deze maand start de 7de versie alweer van dit project en ook deze zal live te volgen zijn op http://www.dichterbijnnt.nl Ikzelf ben nog in onderhandeling met providers zodat heel misschien de voorstelling met beeld&geluid live op internet komt.

http://blog.intheweb.nl/videopop.php...og.intheweb.nl hier te bekijken.
    De muziek is inderdaad illegaal, maar ja zonder muziek is het ook weer zo saai.
    Misschien dat iemand me kan wijzen op een gratis database met te gebruiken muziek?
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Originally posted by PeTAR
    Misschien dat iemand me kan wijzen op een gratis database met te gebruiken muziek?
    Hier op de website van exposeyourtalent, wedstrijd om je eigen film te maken, heeft een pagina vol met stock muziek.

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• PeTAR
      • Jul 2005
      • 151

Originally posted by hugovanmeijeren
      Hier op de website van exposeyourtalent, wedstrijd om je eigen film te maken, heeft een pagina vol met stock muziek.

Groeten Hugo
      Heel erg bedankt, hier heb ik zeker wat aan!

Comment

• PeTAR
        • Jul 2005
        • 151

Morgen word voor de 8ste keer op rij word dit theater spektakel georganiseerd.

Morgen vanaf 19.00 uur kan er live worden meegekeken naar de voorbereidingen en de voorstelling zelf.

Na afloop komen er nog wat foto's van deze live uitzending in het forum visual

Comment

• masterblaster

Leuk hoor vooral het licht natuurlijk Wat hangt er allemaal tegen het dak?

Comment

• PeTAR
            • Jul 2005
            • 151

Zelf ben ik niet betrokken bij het licht en geluid, alleen de live stream.
            Maar wat ik heb begrepen hangen er een aantal mac's en veel conventioneel licht.

Zal kijken of ik een beter plaatje hiervan kan krijgen.

Comment

• PeTAR
              • Jul 2005
              • 151

Het zit er weer op de live uitzending. Ik zal als ik tijd heb even wat leuke foto'tjes hier plaatsen van het geheel. Ook zal nog een lijstje opvragen van het gehele gebeuren.

Nu ga ik pitten

Comment

Working...