Filmpjes van het onderstaande post:
"Carnaval" Hoogland
Collapse
X
-
Dat zijn bierbekerprullebakken
Paal op stoeptegel met links en rechts ervan een ronde koker waar precies een plastic bekertje in past, lekker makkelijk opruimen van lege bekertjes. Bierbak erbovenopgeschroefd voor de herkenbaarheid en zichtbaarheidCyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2Comment
-
My ***... with all do respect: wat een zouteloze band zeg! Je kunt natuurlijk ook proberen om een beetje feest uit te stralen vanaf het podium, ipv als een zandzak je nummers eruit te drukken.
Laatste filmpje is overigens corrupt op het einde, en blauw gebruiken bij "walking on SUNshine" verdient geen puntenLast edited by Jasper-Lichtbron; 19-01-06, 13:29.Comment
-
hoogland
hoogland rulezz ik kom er namelijk zelf vandaan. waar komen jullie vandaan? want ik herken de discobar ergens van. het ziet er strak uit verder alleen een beetje jammer van je tegenlicht maar erg leuk hoor.
grtz daniƫl
en als jullie denken die kunnen geen carnaval vieren dan hebben jullie het verkeerd. hoogland heeft namelijk de grootste vereniging van de boven de rivieren. het is maar dat je het weet
latercan you feel the light [:)]Comment
-
En toch blijf ik het in Hoogland maar een saaie bedoening vinden, na de grote optocht is het op straat helemaal uitgestorven, de kleine kroegjes zitten allemaal vol met mensen van 60/70+, enz. Iedereen gaat blijkbaar naar die grote zaal toe en daar is de sfeer toch gemiddeld.
Dan fiets ik toch liever vanuit Leusden naar Achterveld om daar Carnaval te vieren, daar leeft het op straat, zitten in 1 straat een hele hoop kroegjes en zaaltjes waar het overal gewoon ontzettend gezellig is met een gemengd publiek.We're ready to party, are you?Comment
Comment