Halloween Resurrection aftermovie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JLJ
    • Aug 2006
    • 10

Halloween Resurrection aftermovie

Filmpje staat ook in organisatie topic maar dit leek me een betere plaats voor ons filmpje.

Filmpje gaat over halloween fuif in Essen (4 november 2006) dat ik en een maat samen hebbe georganiseerd.(2de editie) We hadden even pech door de algemene stroompanne in Europa dus zaten uurtje zonder stroom (we hebben meteen stroomgenerator geregeld, maar elektriciteit sprong weer aan voordat die er was), maar toen er terug elektriciteit was, was het feest tot het einde.

Er waren +-1000 fuifbeesten komen opdagen en zuipen dat ze konden... Brouwer is snachts nog drank komen bijbrengen.

Volgend jaar komt de 3de editie maar dan in extra speciaal thema ;-)

Aftermovie:
    Last edited by JLJ; 05-12-06, 20:31.
  • lightzone
    • Oct 2006
    • 261

leuk filmpje , en er is zeker niet bespaard op het licht

maar die stroompanne duurde toch 1.5 uur? hoe reageerde ze daar op?

grtz lz
    jumping is not a crime

Comment

• JLJ
      • Aug 2006
      • 10

Toen de elektriciteit uitviel dachten we eerst dat het aan onszelf lag dus wel even paniek. Maar op straat was ook alle verlichting uit en de politie melde ons dat het een algemene stroompanne was. Een paar mensen kwamen hun geld terugvragen aan de inkom, maar dat hebben we natuurlijk niet gedaan omdat dit een geval van overmacht was en het waren maar 4 mensen ofzo die dit kwamen vragen.

Er waren tijdens de stroompanne al wel zeer veel mensen aanwezig in de zaal, maar we hielden er de sfeer wat in door zelf af en toe ne meezinger te lancere en we hebbe het nieuws ook eerst aan de fuifbeeste meegedeeld. En er was genoeg noodverlichting.

Toen de elektriciteit weer aansprong ging het publiek echt uit zen dak da is een moment om echt nooit te vergete .

We hebben inderdaad ni teveel bespaard op licht, uiteindelijk is dit nog niet zoveel wat er hong, maar ik kan je garanderen voor een fuif in Essen is dit echt wel VEEL. Volgend jaar komt er nog laser etc. bij.

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

ik vind die deco op het podium erg gaaf.

die bal in de zaal was een Ballon??
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• lightzone
          • Oct 2006
          • 261

die bal in de zaal was een Ballon??
          gewoon zo'n ledbol denk ik
          jumping is not a crime

Comment

• JLJ
            • Aug 2006
            • 10

De Bol in het midden was een grote witte bol dieje moet opblazen waar dan 2 ledbarren tegengeplaats worden langsboven, zo wordt de hele bol verlicht.

Comment

Working...