De MRL Show Filmpje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • De MRL Show
    • Nov 2007
    • 24

De MRL Show Filmpje

Nog een recent filmpje. Opbouwende kritiek graag. Let niet op geschreeuw en op het aantal mensen. Ik vang me geld wel

Klik hier!
  • StijnS
    • Sep 2006
    • 173

Wat staat die strobe daar constant te knipperen? Een strobe zou 'k eerder gebruiken om af en toe wat accenten te leggen. Voor de rest ziet 't er niet slecht uit.

Oja: @02:50: Niet zo netjes om je middelvinger op te steken naar de bezoekers...?

Comment

• lightzone
      • Oct 2006
      • 261

ik word een beetje dizzy van je drukke lightshow , maar het kan ook zijn dat jou filmkunsten daar de oorzaak van zijn.
      jumping is not a crime

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Je vraagt om opbouwende kritiek... Hmmm...

Even denken: qua muziek hoor ik Paradise by the Dashboard Light (wie draait hem niet...), en verder valt er weinig aan DJ-kunsten te bespeuren. Uitstraling van de show vind ik nihyl, lichtshow druk, veel te overdadig, en absoluut niet passend in de ruimte. Speakers zie er vooral groot uit, maar het geheel heeft een enorm DAP-gehalte.

Dus was wil je precies aan opbouwen kritiek ? Misschien dat ik het verkeerd begrijp, en dat je kritiek/tips wilt OVER het opbouwen...

Komt ie dan:

- Als je binnenkomt, bekijk de ruimte, en pas je opstelling daar op aan
        - RICHT je parren, maak een plaatje, totaalbeeld etc.
        - KLEUR je parren, en dan met de juiste filters
        - DJ-Booth alles netjes inbouwen, niet los opleggen, en iTunes/en Windows laptop: sorry veel te hobby-istisch
        - Drop die strobo ergens in een afvalbak, niet meer uithalen
        - Je lichteffect/moonflower ding is schattig, maar hoeft niet de hele avond aan te staan (wordt saai)

Anyway: have fun, maar maak ff iets echt moois en plaats dan weer een filmpje.

PS Geef de camera-man terloops een boekje "filmen voor dummy's" en laat hem behandelen voor parkinson, dat helpt vast.
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• renebiemans
          • May 2006
          • 156

Misschien kun je de volgende keer beter een aantal foto's maken. Daar heb je denk ik veel meer aan. En evt. nog een filmpje er bij ofzo.

Heb je oo nog een andere chase dan alleen 2 parren links aan, 2 parren rechts aan?

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

zelf vind ik voor een disco als dit het niet zo erg als de kleurcombi's wat druk en rommelig zijn. Je maakt hier gebruik van vaste effectlampen als een derby, hiervan kun je de kleuren zelf niet uitkiezen. Daarom vind ik persoonlijk de parrencombi niet storend.
            Wat wel erg is? Dat die dingen zenuwachtig staan te knipperen. Wanneer dit op de maat van de muziek was is dat te overleven, maar het slaat kant nog wal.

Verder kan ik me aardig in het commentaar van Arvid vinden.
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• De MRL Show
              • Nov 2007
              • 24

Volgende keer worden het ook alleen foto's xD, dit betreft 20 Dec, de afspraken van opstelling waren al gemaakt. De PAR's stonden idd op een erg snelle stand. En die strobo is (nu) kapot xD. De Nokia camera hapert. Dus de volgende alleen pica's. Dat inbouwen is onmogelijk. Ons nieuwe meubel is zo ingericht dat alleen het erop kan staan. En 19" ingebouwt kan worden. De parren zijn per kant excact hetzelfde. De boxen waren idd wat aan de grote kant. Maar we hadden het aantal mensen onderschat. 20 Dec draaien we voor ong 100 a 200 man. Dus dan post ik die tijd nog wel wat foto's. En waarom ik iTunes gebruik en niet andere programma's: iTunes is het beste allround programma wat betreft muziek afspelen het mixen ermee hoeft niet. En het ermee in elkaar draaien hoeft ook niet want we hebben 2 laptops. Dus je kan van Laptop naar Laptop mixen.

Raine,

EDIT: die linker laptop was spiksplinternieuw. Dus de benodigde software stond er nog niet op. Dit is nu al verholpen...
              Last edited by De MRL Show; 09-12-07, 15:36.

Comment

• soundvision
                • Jan 2008
                • 4

slordig

Opsich ziet het totaalplaatje er niet zo slecht uit.
                Toch heb ik maar een goeie tip voor de lichteffecten:
                Ga voor DMX lampen,hier wordt het stukken minder slordig van!!
                Neem 4 scanners en je hebt al een prachtige basis,dan nog 2 grote moonflowers en je hebt een prachtige lichtshow!wat betreft de parren:
                gebruik meer afwisselende chases.groetjes!

Comment

Working...