Reclame filmpje guitar-rig

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 327

Reclame filmpje guitar-rig

Kwam dit filmpje tegen toen ik keek naar een andere film van dit forum:

YouTube - Gitarrist killed on stage

Zal waarschijnlijk niet echt zijn..

Plaats je boxen ook altijd op een goeie plek..
    Event-Light
  • gertgeluid
    • Dec 2006
    • 520

Hoewel het einde toch al heel erg duidelijk maakt dat het om een commercial gaat, maar ook het camerawerk dat overduidelijk laat blijken (ze zitten er wel heel goed "op", zowel de camera's als de montage), zijn er kennelijk toch nog mensen die twijfelen (gezien de comments). Je zou denken dat het anno 2008 toch wel duidelijk moet zijn voor mensen wat echt is en wat niet?

Hoe dan ook word ik soms echt weemoedig als ik comments op Youtube lees. Wat bestaan er toch een domme mensen. Niet te geloven!

Dank voor het filmpje. Hopelijk komt er nu een algeheel verbod op grote guitar rigs en gaan we alleen nog maar via simulators of kleine combo's werken. Vind ik helemaaaal niet erg

Misschien leuk voer voor een ander topic: hoe sta je tegenover simulators op het podium? Ik ben soms veel blijer met een Pod of een B3 uit een doosje. Wat je krijgt is misschien niet "the real thing", maar wel verdacht bruikbaar, plus het feit dat je geen overspraak meer hebt op die bronnen.

Tenzij een gitarist echt z'n spul goed in orde heeft, dan gaan we gewoon ouderwets miken.

Enfin, we dwalen af.

Comment

Working...