Stage diving

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 327

Stage diving

Leuk bedacht om bij het publiek te komen, jammer alleen dat hij bijna op z'n bek gaat door een monitor

www.dumpert.nl - Stage diven voor gevorderden
    Event-Light
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

stomme klojo's ook altijd! nu mag het pearl jam zijn, of de lokale hilbillly rockgroep (al denk ik dat die nog meer fatsoen hebben) maar zo'n dingen doe je toch niet!
    Nu moest die kraanmachinist eens 30 seconden weggekeken hebben en niet merken dat er een extra 80 kilo gewicht bijkomt! goed om alles 3 meter naar beneden te laten storten! leuk voor de cameraman!
    hetzelfde verhaal voor de monitors: daar komt geluid uit en passen geen voeten in! als je hoger wil staan, vraag dan een f*cking stage-riser

Komt het ooit nog zo ver dat we het podium moeten beschermen tegen de artiesten ipv tegen het publiek?
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Lala
      • Sep 2008
      • 370

Nou, als je goed kijkt zie je dat hij druk bezig is met de crane operator, zodat ie er op kan staan...

Die monitors, daar heb je wel een punt in, maar ik heb het idee dat dat niet helemaal ging zoals hij gehoopt had dat het zou gaan....

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

ik ga met lala akkoord die kraan was op aanvraag zeker als je zag hoeveel man er toen aan ging hangen om het ding omhoog te houden!

en tsja die monitor, zal ie wss niet snel opnieuw doen
        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Jongens dit was op pinkpop ruim 15 jaar geleden!!!

Ik zie de waarde van het filmpje hier niet direct.

Was wel een heel vet optreden!
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...