Franse techneuten met een zee aan tijd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Originally posted by dj-wojcik
    en nee die van jou doet het ook niet altijd

Ik geef het op...

als je hem toch wilt bekijken, zoek ff op vegas mode op youtube (het filmpje waar je een boel lampjes ziet op iets wat op een mengtafel lijkt, creativevibrations heeft hem erop gezet.)

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Originally posted by djspeakertje
      Ik geef het op...

als je hem toch wilt bekijken, zoek ff op vegas mode op youtube (het filmpje waar je een boel lampjes ziet op iets wat op een mengtafel lijkt, creativevibrations heeft hem erop gezet.)

Daan
      dan wil ik het nog 1x proberen dan

[edit]

whahaha.... ik weet al precies wat er aan de hand is.
      Op dit forum is er een scheldpolicy ingesteld. Je kunt du bijvoorbeeld geen afkoritngen gebruiken als G V D... maar dan aan elkaar natuurlijk

De link zelf bestaat uit willekeurige letters en cijfers, en dan toevallig g v d als combinatie...
      Bij het posten word dan g v d veranderd in ***

[EDIT2]
      toch filmpje zien!?..... klik hierhttp://www.linkje.tk
      Last edited by dj-wojcik; 07-10-09, 15:54.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• T_Sound
        • Sep 2009
        • 267

Originally posted by jurjen_barel
        Zeker nog nooit naar RoboDock geweest?
        (Rene was me al voor met Robocross, die daar ook stond. Maar er stonden nog wat mechanische muziekacts.)
        Nope nog nooit geweest, lijkt me wel erg leuk om te zien.
        Maar waaruit comcludeer je dat?

Maar ik vond The Tron band toch ook wel leuk om zo te zien. Dit komt niet iedereen elke dag tegen.

T_Sound
        Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Rozzo Bianca is een mooi voorbeeld. Beetje zelfde idee als Robocross, maar dan een complete band.

Daarnaast hebben La Machine en Large Hot Pipe Organ (explosie-orgel) [zie eerste halve minuut van dit filmpje] hele eigen composities gemaakt voor muziekinstrumenten (met normale bespelers) samen met complete installaties.

Even een kleine greep van de muziekacts uit RoboDock 2007 (heel jammer dat o.a. de gemeente het festival ineens niet meer wilde hebben en een aantal subsidiƫnten moeilijk gingen doen).

Comment

• DMiXed
            • Jan 2008
            • 370

deze is ook leeeeuuk
            YouTube - The grandMA Phenomenon
            Jeroen van Geffen

Comment

• rolanddeg
              • Nov 2004
              • 337

Originally posted by djspeakertje
              Ik geef het op...

Daan
              Haha, dat is een standaard ingeprogrammeerd test-dingetje van Digidesign in de D-Command en D-Control tafels... Te bereiken onder
              utility --> test --> fader test --> Vegas Mode, uit m'n hoofd gezegd. Met het jogwieltje is de snelheid aan te passen... Verveling in de studio

Comment

Working...