Street Parade Middelburg
Collapse
X
-
Zier er erg netjes uit !
Een paar vraagjes :
- Heeft het geen effect op het geluid als je de speakers achter het doek plaatst ?
- Wie was die vrouwelijke dj in het 2de filmpje ?
- Hoe heet de 1ste plaat in het 3de filmpje ?__________________________________________________ Afknippen langs deze lijn -
wanneer je bij de foto's kijkt zie je dat het doek van veraf reclame is maar van dichtbij kan je er doorheen kijken. Zijn dus gewoon allemaal gaatjes in. Het geluid zal hier dus bijn geen hinder van ondervinden of ja tis dan toch in ieder geval verwaarloosbaar.niet zagen, gewoon doen!Comment
-
citaat:Geplaatst door bBINK
Zier er erg netjes uit !
Een paar vraagjes :
- Heeft het geen effect op het geluid als je de speakers achter het doek plaatst ?
- Wie was die vrouwelijke dj in het 2de filmpje ?
- Hoe heet de 1ste plaat in het 3de filmpje ?
Over die sets.. tja meestal neemt de organisatie wel iets op. Maar ik heb ook niet echt tijd/zin om het optenemen en vooral webspace om het op te zetten wat dat is zo al weer 500-600 mb...
Greetzz IkoComment
-
Geachte mede forummers,
Zullen we proberen om ons bij het onderwerp van dit topic te houden en niet eindeloos over plaatjes die op de achtergrond te horen zijn praten. Als je dat graag wilt weten ga je maar een topic openen over allemaal liedjes die je wilt weten, maar ga nou niet tig nummers zitten rond vragen hier. Probleem is dat het niks meer met het onderwerp te maken heeft en het zo onoverzichtelijk maakt.
Greetzz IkoComment
-
Hallo zeg, ziet er wel gaaf uit zeg dat podium. Ook die Kryptons bevallen zeker wel goed. Ikzie tenminste een goeie lichtopbrengst voorzover je dat van zon filmpje kunt zien.
Nog een vraagje; heb je nou een soort looplicht in je 8-light audienceblinders zitten?
Met wat voor soort camera maak je die filmpjes? Digitale fotocamera, of videocamera, ik vind het in ieder geval wel tof!
Groeten, jorisTimescape.nlComment
-
Blinders zit inderdaad een soort looplicht op af en toe. Dingen zijn 4 kanaals dus dan moet je er toch ook wat mee doen he .
Filmpjes worden gemaakt met een Sony DCR-TRV50E DV Camera. Kan zowel opnemen op memorystick (vooral foto's, maar ook korte filmpjes) als op DV bandjes (vooral film, maar ook foto).
Tja die kryptons wat moet ik ervan zeggen [}] Na de software update zijn er nog steeds problemen met de pan beweging. En om 22.00 had 1 krypton geen zin meer om wat met de pan te doen.. reset hielp niet. Dus dag erna maar getest en opengedraaid: tandwiel losgekomen van stappenmotor die pan beweging aandrijft. Kwestie van wat imbus schroefjes aandraaien.. maargoed.. mag niet echt gebeuren naar mijn idee.CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2Comment
-
Dat mag eigenlijk niet voorkomen nee, zoiets. Als de apparaten een beetje grondig in elkaar gezet worden, met hier en daar een druppeltje loctite of iets dergelijks om de boutjes in hun positie te houden zou er nooit iets los moeten kunnen komen.
Videocamera is overigens wel een mooi appararaat! Die filmpjes zoals je voor dit forum maakt, passen die nog op memorystick? Heb geen idee hoe groot ze zijn, en een beetje grotere memorystick kost ook een kapitaal.
Groeten, JorisTimescape.nlComment
-
Het ziet er allemaal zeer netjes uit maar toch een klein puntje;
a) waarom zit bij vrijwel alle filmpjes dezelfde movement in de Kryptons ?
b) waarom hangt de cirkel met trackspots zo hoog; hierdoor vallen de bovenste 3 scans weg (ivm zichtlijnen)
moet altijd ff zeiken []
Verder alles zeer professioneel gedaan !
Doek voor de speakers is speciaal speakergaas...
Greetz AJBIf your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
a) Puur toeval meen ik.
b) bovenste 3 scans vielen niet echt weg... ziet er ook iets netter uit om de truss een beetje hoog te hangen dat deze niet pal in het zicht hangt.
Is volgens mij geen speciaal speakergaas, gewoon reclame doekje van Heineken.
Max ik vind best dat je me een zeikerd vind, maar stuur me daar dan eens een intressant mailtje over met je punten waarom ik een zeikerd ben Ik wacht vol spanning.
Greetzz IkoComment
-
citaat:Geplaatst door Iko
Is volgens mij geen speciaal speakergaas, gewoon reclame doekje van Heineken.
Verder over de lichtshow;
a) toeval bestaat niet []
b) flauwekul, want circel hangt sowieso in het zicht. da's ook een mooi effect ! maar het hangt net iets te hoog voor het achterste publiek... (zichtlijnen)
greetz AJBIf your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
citaat:Geplaatst door CyberNBD
Tja die kryptons wat moet ik ervan zeggen [}] Na de software update zijn er nog steeds problemen met de pan beweging. En om 22.00 had 1 krypton geen zin meer om wat met de pan te doen.. reset hielp niet. Dus dag erna maar getest en opengedraaid: tandwiel losgekomen van stappenmotor die pan beweging aandrijft. Kwestie van wat imbus schroefjes aandraaien.. maargoed.. mag niet echt gebeuren naar mijn idee.PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
Hier een berichtje aangaande de gang van zaken op het forum:
In de onderwerpen graag over het onderwerp plaatsen, heb je een vraag over een bepaald nummer, bel/mail/forum dan ff met de artiest...
Dit is een professioneel licht en geluidsforum. Iko, de plaatser van het onderwerp, geeft duidelijk aan dat de discussie niet over de gedraaide plaatjes gaat...
Heb je daar een probleem mee, mail mij dan!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
a) Toeval bestaat zeker, feestje duurde 7 uur en filmpjes hebben een gemiddelde lengte van 45-60 sec, dus goeie kans dat er dan wat dezelfde moves tussenzitten
b) Cirkel hing prima zo, wij stonden zowat een meter hoger dan het publiek, dus als je op de grond stond keek je netjes onder de halve boog met kryptons door. Als de cirkel lager hing vielen de onderste scans weg achter de dj, vermits de cirkel redelijk naar beneden gericht hing.
c) Idd Power, die krypton deed lastig
d) Heineken doeken waren idd speakergaas, van kortbij kon je er ook redelijk goed doorheenkijken. Als het geen gaas was geweest hadden de heren van F1 vast wel de schaar erbijgepakt[]CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2Comment
Comment