Street Parade Middelburg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RL sound
    • Jan 2003
    • 156

Allemaal zeurkonten.

Ik vind het gaaf, ook ik heb wel eens gedraait voor een enorme berg met mensen en het is altijd weer fijn om toch een leuke show neer te kunnen zetten met z`n allen.

Zoals wij zeggen hier in Westellingwerf: Netties heur.
    Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Beste Tom,

Bedankt voor je uitleg Cirkeltje is natuurlijk slecht te zien op de filmpjes maar mijn indruk was dus blijkbaar iets anders dan in het echt...
      Verder ff terugkomend op punt a)... In de filmpjes is een continue doorlopende movement te zien, waarbij de Lj enkel kleur en beamshape veranderd... No offence, maar dat ziet iedere geinteresseerde lichtman

Zag er allemaal prachtig uit, dus nogmaals geen kritiek, enkel een vaststelling[]

groetun ut Fryslan,

AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• cornedure
        • Jul 2002
        • 230

Dezelfde beweging, en dan?

Ik durf gerust zeggen dat bij ons een gemiddelde show uit niet meer dan 6 move chases bestaat. Het is vooral alles wat errond komt (kleurtjes, shutter chasers, gobo enz enz) dat van belang is.

Trouwens, ook op de meeste festivals werken ze maar met een beperkt aantal chasers (of effects als je dat liever hebt).

En Tom, mooi!

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

citaat:Geplaatst door cornedure

Trouwens, ook op de meeste festivals werken ze maar met een beperkt aantal chasers (of effects als je dat liever hebt).
          Beste Cornedure,

Ik heb geen idee hoe je aan deze wijsheid bent gekomen, maar het is regelrechte flauwekul...[V] Dat de ene lichtman iets creatiever is dan de andere is begrijpelijk. Je halve show draaien op 1 doorlopende movement is gewoon te simplistisch voor woorden ! Dat jij bekent dit ook altijd te doen, is bepaald geen reclame voor jezelf....[8)]

greetz AJB
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2139

de gemiddelde festivalganger en/of fuifganger zal de verschillende moves toch niet herkennen hoor. Voor hun is het allemaal geweldig als het wat flikkert en beweegt
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• splash
              • Aug 2002
              • 342

citaat:Geplaatst door ronny

de gemiddelde festivalganger en/of fuifganger zal de verschillende moves toch niet herkennen hoor. Voor hun is het allemaal geweldig als het wat flikkert en beweegt
              Maar de gemiddelde lichtdesigner weet natuurlijk ook wel dat zijn collega's op dit forum meekijken

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                • Jun 2001
                • 1429

Het setje ziet er redelijk netjes uit.
                Showtje wordt ik niet warm of koud van, volgens mij had tom zijn dag niet....

Comment

• kwaak
                  • Jun 2003
                  • 177

heeeey,
                  zojuist heb ik het verslag van dit feest gezien op tmf in mental theo....
                  ziet er leuk uit!!!! lekkere sfeer en goede muziek...
                  greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• movinghead
                    • Aug 2001
                    • 559

citaat:Geplaatst door ronny

Dan nog moet je toch eens leren programmeren... Ik heb het idee, en ik zie het ook in dixo's om me heen, dat er nog al wat afgewapperd word... en dan ook echt gewapperd... Als het maar beweegt dan vinden we het wel voldoende,... Koop dan gewoon een stapen effecten en zet ze op music mode... En klaar is kees...
                    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

Working...