Zoiets? Klonk niet op vrijdag...
leuker kunnen we het niet stacken, wel makkelijker!
Collapse
X
-
-
Hehe jah een collega van me ( nee ik ben niet werkzaam in de L&G branche maar wel hobbyist) die begon ook al is over het huren van een line array op een kar...Ik heb het hem maar af geraden en maar verteld dat ie het beter bij hun dubbele c7 set kon houden vind ik ook al redelijk overdreven...Comment
-
-
16x Kling & Freitag Sequenza tops
6 x Kling & Freitag Nomos Subs
6 x Kling & Freitag CD 44 Processors
6 x Labgruppen FP+10.000 versterkers.
60kW versterkervermogen bij 2 ohm...
Ik vermoed, dat de trekker die ervoor hangt zonder motor is uitgevoerd en dat dit het aandrijvingssysteem was...I am a Timedriver!Comment
-
dat zal de nodige aparte bij-effecten hebben als je 2 subs voor de stack neerlegt. Dat moet rare fase problemen geven. ( En dan hebben we het niet over het muurtje/linearray van hoog/mid)
En waarom eigenlijk processors? Een 2 weg xover doet het ook prima in dit geval.
( ow ja tuurlijk.. beveiliging tegen slopen... mybad)
Ben blij dat ik in het noorden woon..... ver van alle carnavals herrie
ps Is daar nog geen ambtenaar met een db meter in de buurt? of gaat het dan zacht en zodra deze wegloopt weer op 110dba verder?
Dit kan niet binnen de grenzen/normen/wetten/waarden blijven naar mijn inziens.Nerd is geen belediging, het is een compliment.Comment
-
mmm wat moet je hier nou van zeggen,Comment
-
sla de foto eens op en vergroot hem eens een stuk dan zie je nog veel meer onnozele dingen, die hele loods hangt vol met stage lightning aan de spanten geknupt.Comment
-
Mark van der Werff
Eventpower mobiele stroomvoorzieningComment
-
Comment
Comment