Antenneverdeler...?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jochem Pastoor
    • Apr 2004
    • 47

    Antenneverdeler...?

    Helaas de paklijst niet helemaal goed doorgekeken. Resultaat:


    11 zenders, 22 antennes.. zonder enige vorm van distributie.

    Het mag een wonder heten dat het drie avonden storingsvrij heeft gewerkt [:I]
  • DJEM
    • Jul 2004
    • 254

    #2
    En dat de bovenste cd speler het deed, zit helemaal geen kabels aan! Of pakte de antennes de straling wel op?
    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

    Comment

    • vasco
      • Oct 2003
      • 2567

      #3
      Dat is nog eens door de antennes je kabels niet meer kunnen zien

      Comment

      • SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

        #4
        Whahahahaha

        nou ja, en als het optreden niet bevalt , kun je nog altijd met een potje Mikado beginnen.....
        cheers,

        DeeJ

        zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

        Comment

        • Dj_Mobile
          • Sep 2004
          • 13

          #5
          Hahahhahah wel vet wel is aangedacht om alles in een mooi Kistje te maken en op 1 of andere manier dan ook een van al die zenders 1 grote zender van maken bijv. maar ziet er stoer uit

          Comment

          • Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

            #6
            citaat:Geplaatst door Dj_Mobile

            Hahahhahah wel vet wel is aangedacht om alles in een mooi Kistje te maken en op 1 of andere manier dan ook een van al die zenders 1 grote zender van maken bijv. maar ziet er stoer uit
            Van alle zenders een grote zender, zodat alle acteurs maar door dezelfde microfoon moeten schreeuwen ofwat? [:P]

            Comment

            • Yahoo
              • Aug 2003
              • 1

              #7
              Wanneer je de antennes meetelt waar het bureaulampje op gemonteerd zit kom je op 24 antennes, de werk freq. is dan 50 hz.

              Comment

              • dj franko
                • May 2005
                • 116

                #8
                En mensen zeuren wel eens over energie besparen?

                Franko
                Hoi!

                Comment

                • Vervallen

                  #9
                  even een vraagje over de antenneverdelers. Ik neem aan dat je niet zomaar elke verdeler kan gebruiken. Ik heb wel eens gehoord dat de verkeerde antenne je ontvanger kan slopen.
                  Ik zou een verdeler erg op prijs stellen. IS het een must om naar de sennheiser dealer te gaan of kan ik ook een goedkopere versie nemen.

                  Op de foto zijn toch ook sennheisers te zien? Of lijken ze gewoon teveel op die van mij

                  Comment

                  • Carl
                    • Nov 2000
                    • 907

                    #10
                    De frequentie moet wel kloppen, je kunt niet "zomaar" een verdeler pakken.
                    Ik denk overigens dat het toch wel slim is om een echt goede te kopen, dus de bij je ontvangers horende verdeler, er hangen meerdere microfoons aan, en als het niet zo goed werkt, heb je op al je ontvangers last! Niet mee rommelen is mijn mening, goedkoop is dan al snel duurkoop.

                    Comment

                    • Vervallen

                      #11
                      das waar, is er nog iets waar ik op moet letten? Zijn er bijvoorbeeld verschillende types en/of functies?

                      Comment

                      • test12
                        • Jan 2003
                        • 901

                        #12
                        En er zijn vaak ook nog bijkomende verschillen.
                        Bij AKG b.v. is de voeding naar de ontvangers ook gemeenschappelijk deze loopt dan via de antenne aansluitingen van de ontvangers. Ik kan me voorstellen dat er ontvangers zijn waarbij dit niet werkt en ook niet goed gaat met de ontvanger of de antenne verdeler.

                        gr. Herman
                        ________________________
                        Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

                        Comment

                        • rolanddeg
                          • Nov 2004
                          • 337

                          #13
                          Ik wil hier even op inhaken. Ik zelf gebruikt vrij regelmatig 9 Sennheiser draadloze microfoons. 4 'normale' Evolution EW100 ontvangers, 1 EW100 G2 en nog 2 dubbele EM3532-U ontvangers. Kan ik deze nou zonder problemen op 1 'vlaggetje' neerzetten, of gaat dat niets worden?

                          Comment

                          • Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

                            #14
                            google maar op sennheiser en frequencies ,
                            dan komt er een amreikaanse pdf met alle do's en don'ts over zenders van sennh. Volgens mij heb ik m ook al eens op dit forum gezien...

                            Comment

                            • Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

                              #15


                              deze dus.

                              Comment

                              Working...