Nieuwe HQPOWER Speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BassBoy
    • May 2004
    • 10

Nieuwe HQPOWER Speakers

Beste Mensen,

Laatsaan zag ik dat er weer een nieuwe reeks Speakers van HQPOWER uit is...maar nu is mijn vraag[:I]...Lijkt jullie dat wat voor een drive in?
    En heeft iemand al ervaring met deze Speakers[?]

Het gaat om het volgende:
    2-WAY PROFESSIONAL 10-12-15" ABS SPEAKER CABINET
    Site: http://www.velleman.be/common/produc...an=1&id=355110

Vriendelijke Groet BassBoy[8D]
    Davy van Mullekom!
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

uuhm, explorer opent de link niet...(tenminste hij opent hem wel maar dan kom ik gewoon op de site van velleman)ik kan ze zelf ook niet vinden op de site.

[edit: hij doet het weer]
    oleole ik heb EV :)

Comment

• Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

Lijkt me wel wat,... een luidspreker met ABS

Maar ehmmm,... effe on-topic. Ik denk dat je iets specifieker moet zijn met wat jij bedoeld met drive-in. Hoeveel personen enzo,... kastje opzich lijkt me niet verkeerd als je voor
      een paar man staat te draaien.
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

dit is toch gewoon een kopie van de k-112... niks mis mee als je ze gebruikt waarvoor ze dienen

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

Lijkt mij ook idd gewoon een kopie van de dap, maar of ie ook zo klinkt? dat blijft de vraag.
          oleole ik heb EV :)

Comment

• ivo
            • Jul 2003
            • 390

Lijkt op de s serie van EV

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• BassBoy
              • May 2004
              • 10

De drive in is voor een stuk of 20 man

Ik heb momenteel van HQPOWER 300watt speakers en dat klinkt wel leuk opzich maar als je dan net dat beetje extra bass wil of dat beetje extra hoge tonen dan hale die speakers dat niet![xx(]
              Dus ik zit al een tijd te denken aan nieuwe speakers en ik zag laatsaan deze serie staan van HQPOWER dus ik dacht van Heey ff checke wat de andere daarvan vinden[]
              Davy van Mullekom!

Comment

• LuPuS
                • Dec 2002
                • 457

Veel bass mag er er niet van verwachten, anders beter ooit eens bassbox oder zetten. Indien je enkel met die speaker wil spelen, misschien de 15" versie kopen.
                ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

zoals lupus al zei: als je hem alleen wil gebruiken: de 15" versie kopen.
                  Er bestaan wel twee soorten HQPOWER van 300Watt: de eerste reeks te herkennen aan VOLLEDIGE grill en de andere reeks (die eigenlijk ernaast bestaat dus van tweede reeks spreken klopt niet helemaal) waar de grill volledig is behalve over de hoorntweeter.
                  Als je met de tweede reeks vergelijkt is het verschil kleiner dan in vergelijking met de eerste reeks. Het verschil met de tweede reeks is: iets warmere bass (15") en minder agressief hoog.
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• BassBoy
                    • May 2004
                    • 10

Ik heb momenteel 4 stuks 300watt van die eerste reeks..(dus met de complete gril)

Maar het gaat me niet zo puur alleen om de bass maar ook de hoge tonen kome deze speakers vaak te kort als je dat beetje extra wil...Maar ik denk toch wel dat je met die nieuwe 12inch abs speaker van Hqpower stukke meer bass en hoge tonen hebt als die 4 wat ik nu heb of zie ik dat verkeerd?

Dan nog een vraag...Kun je deze soort nieuwe speakers van Hqpower vergelijken met jbsystems tsx of psx serie[?]
                    Davy van Mullekom!

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

neen, voor bass liever de 15" voor de rest zijn inderdaad de hoge tonen e.d. wel sterk verbeterd.
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• BassBoy
                        • May 2004
                        • 10

En wat vind je dan van de tsx serie van Jbsystems?[8)]
                        Een vriend van me heeft 2x tsx15 speakers en dat klinkt best goed same met een jbsystems versterker...Liever Jbsystems speakers of Hqpower?
                        Davy van Mullekom!

Comment

Working...