overslaande dubbel cd speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

inderdaad: reinigen met wattenstaafje met isopropylalcohol bijvoorbeeld. Te krijgen bij de drogist of in spuitbus bij de elektronica vakhandel onder o.a. de Kontakt IPA

Teflon smeermiddel mag maar dat is eigenlijk niet echt goed omdat teflon een droog smeermiddel is. Veel beter is Molykote dat dient er voor. Groene zeep is helemaal uit den boze omdat het aluminium delen kan oxideren en dan heb je het helemaal zitten.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• pluzz
      • Aug 2004
      • 72

k ik ga morgen die alcohol ergens vandaan halen en dan laat ik jullie in de middag wel weten wat er van komt..
      je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Ik heb dat ook aan de hand gehad met een denon, nieuwe lens was niet de oplossing.

Het bleek dat de VEREN (lees schokdempers) waarin de lade hangt versleten/uitgelubberd waren.
        ik heb deze "opgerekt" en toen werkte het weer perfect, echter na een korte tijd weer hetzelfde.

Speler ligt nog steeds op de plank, ik ben te LUI om nieuwe veren te bestellen (zucht, ik wor daar zo MOE van he)

dus misschien is dat het euvel bij jou ook wel.
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• goldsound
          • Jan 2003
          • 429

citaat:Geplaatst door laserguy

Groene zeep is helemaal uit den boze omdat het aluminium delen kan oxideren en dan heb je het helemaal zitten.
          Hij ruikt dan wel lekker fris[)]
          Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

Working...