Gladde vloer ft. schuimmachine: goed idee of niet?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Gladde vloer ft. schuimmachine: goed idee of niet?

Hoi allemaal,

Wij zijn van plan om in het jongerencentrum waar ik werk een schuimparty te gaan houden.
    Het probleem is, dat de vloer van zichzelf al vrij glad is, en met een beetje water of iets dergelijks wordt het meteen spekglad.

De vraag is, of schuim de vloer ook glad zou (kunnen) maken. Gezien de veiligheid is dat wel even belangrijk.

Hopelijk kan iemand uit ervaring antwoorden!

Bij voorbaat dank,

Groeten,

René
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
  • smmeij
    • Aug 2000
    • 110

probeer het ff uit zou ik zeggen!!

Weet je het metteen zeker, op alle vloeren is het anders...

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Comment

• deurklink

In lucky (discotheek in de buurt) hebben ze het ook 5x in de zomer en die dansvloer is niet echt glad maar met schuim (en dan heb ik het niet over een wolkje)
      [code]http://www.lucky.nl/gfx/upload/fotoarchief/13863.jpg[/code] (als plaatje niet in 1x werkt even vernieuwen F5) Word het behoorlijk glad! En als je eenmaal op de grond ligt en niemand die je ziet, dan kan je makkelijk overlopen worden. Gelukkig is de meest natuurlijke reactie van de meeste mensen (mits er niet teveel gedronken is) dat ze uit het schuim lopen. En loopt het tot nu toe altijd nog goed af. Ik denk dat uiteindelijk het beste is om het eerst ff uit te proberen.

Comment

• NiekR
        • Sep 2004
        • 80

Je hoeft het helemaal niet uit te proberen! Schuim is in principe gelijk aan water; ook glad dus!

Wij lossen dat op door er een soort van vloerkleed op te leggen (op de gladde vloer). Dat kleed bestaat uit een soort rubber/gaas welke je ook met camperen kunt gebruiken (in de voortent, voor de kampeerders onder ons). Dat is echt de oplossing; het geeft grip op de vloer en je rolt het na afloop zo op om te vloer schoon te kunnen maken!
        Groet,

Niek
        Beter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Dank allen voor de tips!

We zullen kijken of we iets met een vloerkleed/gaas (wat Niek aangeeft) kunnen doen.

Nogmaals dank!

Groeten,

René
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

en als je nou schaatsen uitdeelt?? is wel origineel :-P
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Iets wat mij zo meteen een oplossing lijkt is van dat groen nepgras (plastiek). Lijkt in de verste verte niet op gras... maar toch.
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...