hifi amp beter als JB

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EL DJ
    • Sep 2003
    • 60

hifi amp beter als JB

Ik zit met een niet echt professionele vraag, heb eens een AX-700 versterkertje van JB-systems aangesloten op hun TSX-15. Oké, uiteraard geen sound om van omver te vallen. Dan heb ik er ook eens een gewone Yamaha hifi versterker aangehangen. Deze hoef ik maar half open te draaien om hetzelfde volume te verkrijgen als met de AX-700. Hier klopt toch iets niet? Ik weet ook uit ervaring dat de Yamaha het aan kan om er langdurig nog harder mee te spelen, dus ofwel is die AX-700 echt wel brol, of is de Yamaha zo goed? ( volume op gehoor getest)Iemand een reactie??
    Is DAT muziek?
  • elmer
    • Jul 2003
    • 139

kijk dat ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor Yamaha versterker je hebt. en ja JB is ......

Welke Yamaha versterker is het? welke type?

de groeten

Comment

• EL DJ
      • Sep 2003
      • 60

Het is geloof ik een R-5.
      is zowat het enig dat er te lezen staat.
      Is DAT muziek?

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

codewoord=ingangsgevoeligheid
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• EL DJ
          • Sep 2003
          • 60

Ik heb al gekeken op de site van Yamaha, en uiteraard maken ze de versterker niet meer, maar op de site staan ook modellen die ze niet meer maken. Maar zelfs dan nog stond het model er niet tussen. Ik ben nu echt wel benieuwd geworden naar het vermogen dat het beestje kan leveren. Het enige dat ik kan zeggen is dat het een receiver is.
          (Natural sound stereo receiver R-5) een R-5 dus.En ja, daar zit een tuner bij in.
          Kan iemand mss nog een woordje uitleg over de ingangsgevoeligheid zeggen?
          Is DAT muziek?

Comment

• nijhuisr
            • May 2003
            • 182

HiFi ingangs gevoeligheid is ongeveer 300 mV. de AX700 zal ongeveer 1 volt zijn.

Comment

Working...