Ik zit met een niet echt professionele vraag, heb eens een AX-700 versterkertje van JB-systems aangesloten op hun TSX-15. Oké, uiteraard geen sound om van omver te vallen. Dan heb ik er ook eens een gewone Yamaha hifi versterker aangehangen. Deze hoef ik maar half open te draaien om hetzelfde volume te verkrijgen als met de AX-700. Hier klopt toch iets niet? Ik weet ook uit ervaring dat de Yamaha het aan kan om er langdurig nog harder mee te spelen, dus ofwel is die AX-700 echt wel brol, of is de Yamaha zo goed? ( volume op gehoor getest)Iemand een reactie??
hifi amp beter als JB
Collapse
X
-
Ik heb al gekeken op de site van Yamaha, en uiteraard maken ze de versterker niet meer, maar op de site staan ook modellen die ze niet meer maken. Maar zelfs dan nog stond het model er niet tussen. Ik ben nu echt wel benieuwd geworden naar het vermogen dat het beestje kan leveren. Het enige dat ik kan zeggen is dat het een receiver is.
(Natural sound stereo receiver R-5) een R-5 dus.En ja, daar zit een tuner bij in.
Kan iemand mss nog een woordje uitleg over de ingangsgevoeligheid zeggen?Is DAT muziek?Comment
Comment